Hvilken alder havde i da i blev gift? (STEM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

A&F

Ellim skriver:

Tillykke med baby til sommer

Det kommer faktisk lidt bag på mig hvor få (i forhold til hvad jeg havde troede) der har giftet sig pga af religion OG selvfølgelig også fordi man elsker hinanden...

Tak

Ja det er rigtigt. Vi skal ifølge vores religion gifte os, hvis vi vil have hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Sof

Jeg var 20 da jeg blev gift med min datters far

Anmeld

30. januar 2011

Silvermist

Hej

Er bare nysgerrig - Hvor gamle var i da i blev gift??

Skriv gerne om det var:

- før eller efter i havde fået børn..

- og evt om det var af religiøse grunde?  osv.

Vi blev gift på vores 7 års dag. Det var i juli 2006, dengang var jeg 25 år og min mand 28 år.

Efter brylluppet begyndte vi på project baby og jeg testede allerede positivt i oktober 2006, kun ca. 3 måneder efter brylluppet.

Vores Isabella blev født på terminsdagen i juni 2006.

I september 2009 bliver Isabella storesøster. Vores Victoria valgte også at komme på terminsdagen.

Vi er ikke religiøse, slet ikke. Jeg synes bare at kirkebryllupper plejer at være så flotte og romantiske. Det er den eneste årsag til at vi valgte at blive gift i en kirke. Og vores bryllup blev perfekt 

Synes selv at jeg er meget meget heldig og rig

Anmeld

30. januar 2011

M.O.A.R.

Jeg var 18 , og vi har været gift i over 2 år nu

Anmeld

30. januar 2011

JustAnotherName

Jeg er 29 år, og har været forlovet i 5 år nu. Er endnu ikke blevet gift, da vi ikke har fået sparret sammen til at fejre vores bryllup.

Så jeg har stemt blankt....

Anmeld

30. januar 2011

Lisbeth1985

Vi blev gift lige efter min 24-års-fødselsdag Vi blev gift, fordi vi begge følte det var rigtigt og fordi vi gerne ville sikre hinanden og et kommende barn på den bedste mulige måde

Anmeld

31. januar 2011

Ellim

Lisbeth1985 skriver:

Vi blev gift lige efter min 24-års-fødselsdag Vi blev gift, fordi vi begge følte det var rigtigt og fordi vi gerne ville sikre hinanden og et kommende barn på den bedste mulige måde

Det er også det jeg tænker at man selvf først og fremmest skal gøre det af kærlighed - MEN det er jo også godt at sikre hinanden..

Tillykke med det forresten (ved ikke om det er længe siden.. Men tillykke alligevel)

Anmeld

31. januar 2011

isimaven

vi var 27 da vi blev gift

det var af kærlighed vi giftede os (er ikke troende)

vi holdt en smuk borgerlig ceremoni i vores have 

Vores store datter var 2 år da vi gftede os

jeg blev gravid med nr. 2 ca. en måned efter brylluppet

Anmeld

31. januar 2011

Minmio

Vi blev gift da jeg var 22 og min mand var 27. På det tidspunkt var vores datter allerede 7 mdr gammel. Selv om vi aftalte at blive gift før hun kom til.

Jeg siger aftalte, fordi at der var ikke noget frieri, vi sad bare og snakkede om vores liv og fremtid, og blev enige om at vi kunne lige så godt giftes.  Det var meget hyggeligt, trygt og spontant.

Anmeld

31. januar 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Ellim skriver:

Hej

Er bare nysgerrig - Hvor gamle var i da i blev gift??

Skriv gerne om det var:

- før eller efter i havde fået børn..

- og evt om det var af religiøse grunde?  osv.

Jeg var 22 år, han var 24 da vi blev gift. Det var før vi fik børn.

Vi havde været sammen i 3 år, forlovet i 7mdr. Vi elsker hianden, og ville gerne have barn sammen, hvorfor så ikke blive gift?

-skovrup 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.