Hvilken alder havde i da i blev gift? (STEM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg blev gift da jeg lige var blevet 30 (manden synes jeg sku ha pebber først )

vi blev gift fordi vi ventede barn (nr. 5) sammen. vi havde tilsammen 4, og da vi ventede nr. 5, havde vi pludselig en dejlig grund til at blive gift. da vi så ku ændre efternavne på børnene gratis.

det var af rent praktiske årsager vi blev gift, intet romantisk i det. men dog stadig et rigtigt dejligt bryllup.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

helora

Vi blev gift ca en måned før jeg fyldte 33 år - 10 dage før jeg fødte vores tvillingepiger. Vi giftede os på det tidspunkt nok mest af praktiske årsager. Selvfølgelig ville vi gerne giftes, men vi havde nok ventet, hvis det ikke havde været for børnene

Anmeld

30. januar 2011

oo

jeg var 24 - det var dagen før min 25 års fødselsdag

vi havde været kærester i 7 måneder og det var før vi fik børn og før vi startede projekt baby.

Vi er absolut ikke religiøse, men blev gift fordi vi havde lyst, fordi vi en dag stod midt i skoven og var enige om, at vi aldrig havde lyst til at være uden hinanden! Vi blev desuden gift på Rådhus helt alene og har heller ikke efterfølgende holdt fest for familie og venner. For os var det en meget privat kærlighedserklæring

Anmeld

30. januar 2011

helora

Jeg var 23år, min mand var 30år. Vi havde prøvet i mange år på at få børn og var i behandling på bryllupsdagen  Da alle gæsterne var taget hjem først på natten sad min mand og jeg ude og kiggede på stjerner. Vi så to stjerneskud og ønskede begge to at få et barn. Det sagde vi dog ikke til hinanden, for så går det jo ikke i opfyldelse. 7 måneder senere senere fødte jeg tvillingepiger  Så bliver man da lidt overtroisk

Ja, man skal ikke kimse ad de stjerneskud

Anmeld

30. januar 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Ja jeg var 19 og min mand var 21 da vi blev gift....

2 måneder før vores store dag finder jeg så ud af at jeg er gravid...

og nu har vi været gift i 3 år her til marts

Anmeld

30. januar 2011

lauras*mor*

vi blev gift fordi vi elsker hinanden...

jeg var 24 og min mand var 27 (28 en mdr efter).

Vores datter var 1 år og 4 mdr..

Blev gift 4 dage før brylluppet på rådhuset da vi ikke kunne få hverken præst eller anden ud i vores smukke have.. Så vi skulle være gift, og så blev vi velsignet 4 dage efter... helt perfekt... Den første bryllupsdag er vores og KUN vores.. det er der vi 2 bare skal ud og spise eller andet uden andre.. Den anden alttså 4 dage efter er den dag vi fejrer med familien, det er også den dag vores kommende kobber, sølv, guld osv bryllupper skal fejres.. Den første er vores alene.. 

Anmeld

30. januar 2011

2babygirls

Hej

Er bare nysgerrig - Hvor gamle var i da i blev gift??

Skriv gerne om det var:

- før eller efter i havde fået børn..

- og evt om det var af religiøse grunde?  osv.

Vi valgte at gifte os på vores 4års dag, da den jo så skønt faldt på en lørdag. Vi havde ingen børn, men planer om at der da en dag skulle laves nogen

Vi gjorde det af kærlighed og intet andet.

Jeg var næsten 25 og martin var næsten 29

Anmeld

30. januar 2011

A&F

Jeg blev gift med min mand for snart 3 år siden efter at have været sammen i lidt over 1 år. Jeg var 19, og han var 22.

Vi giftede os af kærlighed og af religiøse årsager. Og nu venter vi vores første barn til sommer

Anmeld

30. januar 2011

Ellim

A&F skriver:

Jeg blev gift med min mand for snart 3 år siden efter at have været sammen i lidt over 1 år. Jeg var 19, og han var 22.

Vi giftede os af kærlighed og af religiøse årsager. Og nu venter vi vores første barn til sommer

Tillykke med baby til sommer

Det kommer faktisk lidt bag på mig hvor få (i forhold til hvad jeg havde troede) der har giftet sig pga af religion OG selvfølgelig også fordi man elsker hinanden...

Anmeld

30. januar 2011

oerbaek

Jeg var 22 år og manden 26 år da vi blev gift, vi valgte at blive gift på rådhuset da det egentlig var meningen vi ville have været gift alligevel det år men da jeg fandt ud af at jeg var gravid ville jeg ikke alligevel Så vi valgte rådhuset (han lovede mig et kirke bryllup inden for 2 år, hvilket jeg også fik )  men vi havde været kærester i 6 år og det var et naturligt skridt i vores forhold, plus vi skulle have baby så også praktisk lige at blive gift på det tidspunkt

Vi har nu været gift i 6 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.