Tjuhl skriver:
stol på din mavefornemmelse og beskyt dit barn! det ville jeg ønske nogen havde gjort da jeg blev seksuelt misbrugt fra jeg var 2 år gammel 
det er meget underligt at bedstefar vil bade og skifte ble osv., og det er slet ikke sikkert dine svigerinder kan huske eller er klar over de blev misbrugt (man kan glemme uhyggeligt meget, især når det handler om overgreb fra personer så tæt på en som ens far er!). dog fatter jeg slet ikke hvordan din svigermor har kunnet blive ved ham når hun har haft (har? siden hun har fortalt dig om den også) den mistanke!!
generelt kan jeg overhovedet ikke se hvad han skal i bade/bleskift situationer, det er JER som forældre der skal sørge for den slags. Jeg ville under ingen omstændigheder lade mit barn være alene et sted hvor jeg havde så uhyggelig en mistanke!!
men du skriver også, at han tager jeres datter i bad NÅR I ER DER - hvorfor?! og hvorfor stopper I det ikke??
jeg synes desuden også det er meget vigtigt, at din mand faktisk ikke er rystet og blankt afviser din anklage - det er da vildt uhyggeligt og understøtter blot din mistanke om svigerfar.
og så kan det godt være de knopper er svamp, men det betyder jo ikke, at der ikke foregår noget forkert. altså...det GØR der jo idet han overskrider i hvert fald dine grænser ved at bade og bleskifte jeres datter!!
Tag ansvar og beskyt dit barn - det er dit job som mor!
De gange han har taget hende i bad, har jeg ikke set det før hun har stået i badet. det har taget ham et split sekund at få hende der ud..
Min mand afviser det ikke da han jo ikke kan sige der ikke er noget i det, for det ved han jo ikke med sikkerhed ...
Syndes jeg gør alt hvad jeg kan for at beskytte hende, derfor jeg vil ha det undersøgt,
Før har jeg haft følsen af at han bare var en bedstefar der gad hans børnebørn rigtig meget men stadig at det var mystik at han var så meget på. Men da min svigermor bragte det med hun en gang havde troede han havde forulembet mine svigerinder, sagde min Mand det kunne han virkelig ikke tro om hans far..
Men her nu hvor Vores datter kom hjem sådan, så er han også bange for der sker noget der ikke skal ske ...
Tro mig vil helt i bunds med det her, og ved ikke hvad jeg gør hvis han har gjort sådan noget ved vores pige.
Så bliver det anmeldt og stærkt det skal han løbe det er helt sikkert !