Er bange for mit barn bliver misbrugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

stol på din mavefornemmelse og beskyt dit barn! det ville jeg ønske nogen havde gjort da jeg blev seksuelt misbrugt fra jeg var 2 år gammel

det er meget underligt at bedstefar vil bade og skifte ble osv., og det er slet ikke sikkert dine svigerinder kan huske eller er klar over de blev misbrugt (man kan glemme uhyggeligt meget, især når det handler om overgreb fra personer så tæt på en som ens far er!). dog fatter jeg slet ikke hvordan din svigermor har kunnet blive ved ham når hun har haft (har? siden hun har fortalt dig om den også) den mistanke!!

generelt kan jeg overhovedet ikke se hvad han skal i bade/bleskift situationer, det er JER som forældre der skal sørge for den slags. Jeg ville under ingen omstændigheder lade mit barn være alene et sted hvor jeg havde så uhyggelig en mistanke!!

men du skriver også, at han tager jeres datter i bad NÅR I ER DER - hvorfor?! og hvorfor stopper I det ikke??

jeg synes desuden også det er meget vigtigt, at din mand faktisk ikke er rystet og blankt afviser din anklage - det er da vildt uhyggeligt og understøtter blot din mistanke om svigerfar.

og så kan det godt være de knopper er svamp, men det betyder jo ikke, at der ikke foregår noget forkert. altså...det GØR der jo idet han overskrider i hvert fald dine grænser ved at bade og bleskifte jeres datter!!

Tag ansvar og beskyt dit barn - det er dit job som mor!

De gange han har taget hende i bad, har jeg ikke set det før hun har stået i badet. det har taget ham et split sekund at få hende der ud.. 

Min mand afviser det ikke da han jo ikke kan sige der ikke er noget i det, for det ved han jo ikke med sikkerhed ...

Syndes jeg gør alt hvad jeg kan for at beskytte hende, derfor jeg vil ha det undersøgt, 

Før har jeg haft følsen af at han bare var en bedstefar der gad hans børnebørn rigtig meget men stadig at det var mystik at han var så meget på. Men da min svigermor bragte det med hun en gang havde troede han havde forulembet mine svigerinder, sagde min Mand det kunne han virkelig ikke tro om hans far..

Men her nu hvor Vores datter kom hjem sådan, så er han også bange for der sker noget der ikke skal ske ...

Tro mig vil helt i bunds med det her, og ved ikke hvad jeg gør hvis han har gjort sådan noget ved vores pige.

Så bliver det anmeldt og  stærkt det skal han løbe det er helt sikkert !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Mka

Tjuhl skriver:

stol på din mavefornemmelse og beskyt dit barn! det ville jeg ønske nogen havde gjort da jeg blev seksuelt misbrugt fra jeg var 2 år gammel

det er meget underligt at bedstefar vil bade og skifte ble osv., og det er slet ikke sikkert dine svigerinder kan huske eller er klar over de blev misbrugt (man kan glemme uhyggeligt meget, især når det handler om overgreb fra personer så tæt på en som ens far er!). dog fatter jeg slet ikke hvordan din svigermor har kunnet blive ved ham når hun har haft (har? siden hun har fortalt dig om den også) den mistanke!!

generelt kan jeg overhovedet ikke se hvad han skal i bade/bleskift situationer, det er JER som forældre der skal sørge for den slags. Jeg ville under ingen omstændigheder lade mit barn være alene et sted hvor jeg havde så uhyggelig en mistanke!!

men du skriver også, at han tager jeres datter i bad NÅR I ER DER - hvorfor?! og hvorfor stopper I det ikke??

jeg synes desuden også det er meget vigtigt, at din mand faktisk ikke er rystet og blankt afviser din anklage - det er da vildt uhyggeligt og understøtter blot din mistanke om svigerfar.

og så kan det godt være de knopper er svamp, men det betyder jo ikke, at der ikke foregår noget forkert. altså...det GØR der jo idet han overskrider i hvert fald dine grænser ved at bade og bleskifte jeres datter!!

Tag ansvar og beskyt dit barn - det er dit job som mor!

Vil give Tjuhl helt ret..

Håber i finder ud af hvad der forgår.. Og forstår heller ikke at de skal i bad sammen. Og mere mærkeligt når i også er der. Vi andre går da heller ikke i bad når vi har gæster..

Anmeld

30. januar 2011

oo

Anonym skriver:

De gange han har taget hende i bad, har jeg ikke set det før hun har stået i badet. det har taget ham et split sekund at få hende der ud.. 

Min mand afviser det ikke da han jo ikke kan sige der ikke er noget i det, for det ved han jo ikke med sikkerhed ...

Syndes jeg gør alt hvad jeg kan for at beskytte hende, derfor jeg vil ha det undersøgt, 

Før har jeg haft følsen af at han bare var en bedstefar der gad hans børnebørn rigtig meget men stadig at det var mystik at han var så meget på. Men da min svigermor bragte det med hun en gang havde troede han havde forulembet mine svigerinder, sagde min Mand det kunne han virkelig ikke tro om hans far..

Men her nu hvor Vores datter kom hjem sådan, så er han også bange for der sker noget der ikke skal ske ...

Tro mig vil helt i bunds med det her, og ved ikke hvad jeg gør hvis han har gjort sådan noget ved vores pige.

puuuuuuha! altså! det der med at det tager ham et splitsekund at få hende der ud i badet....det vender sig simpelthen i mig

jeg kan godt læse, at du vil gøre alt for at beskytte din lille pige! og det håber jeg du kan! og jeg håber så INDERLIGT at der ikke er sket noget - men samtidig ville jeg nok ikke lade hende være alene med bedstefar overhovedet nogensinde igen!

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

puuuuuuha! altså! det der med at det tager ham et splitsekund at få hende der ud i badet....det vender sig simpelthen i mig

jeg kan godt læse, at du vil gøre alt for at beskytte din lille pige! og det håber jeg du kan! og jeg håber så INDERLIGT at der ikke er sket noget - men samtidig ville jeg nok ikke lade hende være alene med bedstefar overhovedet nogensinde igen!

Tror jeg heller ikke jeg nogensinde ville kunne gøre igen med go samvittighed ..

Anmeld

30. januar 2011

Mka

Anonym skriver:

Tænk at din svigermor sidder og fortæller sådan noget, så vil man jo lige meget hvad kigge mærkeligt til ham. For man fortæller da ikke sådan noget hvis der ikke er noget i det. Og tænk hvis der ikke er noget i det, hvordan kan hun så få sig selv til at fortælle sådan  noget. ( det lyder lidt klamt )

Det må være virkelig svært for jer.

Anmeld

30. januar 2011

LotteGabriella

pyyha, jeg får helt ondt maven og ved desværre (igennem mit arbejde) at der er mange af den slags mennesker Ikke at jeg siger, at han er skyldig, men for alt i verden så BESKYT din datter alt hvad du kan!!!!!!!!!!! Det er en meget mærkelig måde han opfører sig på, synes jeg - og det gør sgu også mig bekymret

Jeg håber at I snart får en afklaring på det, for jeres datters skyld 

Anmeld

30. januar 2011

Gaia

puha håber virkelig ikke det er sket.

Synes I når I en gang igen besøger bedstefar ikke skal give ham mulighed for at være alene med hende og I skal gøre det klart at bad det er noget I giver!! Synes det er en meget mærkelig opførsel at give sit barnebarn bad uden forældrenes accept! Det skal i Ikke accepterer uanset hvad! I har retten!

Og nåja så skal jeres datter selvfølgelig ikke overnatte der.

Kan godt forstå du bliver mistænksom når din svigermor fortæller at hun har haft mistanken. Synes I gør det helt rigtige ved at tage hende til lægen og få det undersøgt.

Håber I finder svaret ved lægen. Håber virkelig ikke han har misbrugt jeres datter.

De bedste tanker til jer

Anmeld

30. januar 2011

Maise

puha er ked af at høre din historie.

Jeg vil bekræfte dig i at det er MEGET mærkeligt at en bedstefar begynder at tage et barnet i bad når i selv er der. At han i det mindste ikke spørger. Og når hans kone så oven i købet har en mistanke fra tidligere. Stol på dit instinkt. godt du tager til lægen og lad hende IKKE overnatte der. Bed din mand om at sætte grænser overfor ham, at han ikkke bare skal tage hende i bad, skifte ble osv.

Anmeld

30. januar 2011

sarahb

FØJ!!!

Kan du ikke vende den med din svigermor... nu hvor hun selv har haft bragt det på banen en gang

Anmeld

30. januar 2011

anna-jonas

Anonym skriver:

Bedstefar får ikke lov til at være sammen med hende alene på nogen måde så længe vi har den mistanke, det er jo klart 

Min Mand vil også ha det undersøgt til bunds, han mener ikke selv han er blevet misbrugt, men han ved jo ikke om hans søstre er og om det så passer at hans mor havde en mistanke om det den gang, selv om de holder på der ikke var noget om det den gang. 

Læge tid det bliver der bestilt i morgen, lægevagten ville ikke se på hende selv om jeg fortalte hvordan det hele hang sammen. hvilket jeg syndes er meget fordårligt 

Ano

For dårligt?? Det forstår jeg ikke at du synes................for lægevagten er jo en helt fremmed person, der ikke kender noget til jeres familie eller andre forhold. Det er jo en meget, meget alvorlig sag, og hvis din datter har været udsat for overgreb, så er det netop vigtigt at det er en kendt person, der skal undersøge hende, og helst en kvindelig læge.

Hvor gammel er din datter?? Har hun ondt i numsen??

Håber virkelig ikke at der er noget om din mistanke, for det er næsten ubærligt, hvis der er sket noget med hende.

Mange knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.