Anonym skriver:
Er ikke helt sikker på der er noget i det, men er blevet meget bekymret.
Min datter har været hjemme hos bedstefar og bedstemor, til overnatning den her veekend.
Da hun kommer hjem ser jeg hun har fået nogle vorter i mellem sine baller og er meget rød lige ved numsehullet.
Der er flere ting der gør jeg har en mistanke, når vi er på besøg kan han finde på at pludselig tage hende i bad helt selv (alt så kun de to alene) skal hun ha skiftet ble, står han som den første og gerne vil gøre det. han sværmer om hende hele tiden deltager i alt leg hun har oppe og stå. Han vil gerne hele tiden ha hende til at sove der
Det kan jo også bare være han nyder at være sammen med hende
men jeg har stadig nogle alarm klokker der ringer
Min svigermor han en gang sagt til mig at hun en gang var bange for mine svigerinder blev forulembet af ham som små , men det var der så ikke noget i. men jeg tænker stadig eller var der noget om det???
Vil ha Min datter til læge i morgen, for syndes det ligner kønsvorder hun har, og værken min mand eller jeg har nogensinde haft sådan nogle, så hun kan ikke være smittet ved at feks bruge en af vores håndklæder eller noget i den stil .....
Min mand er dybt rystet over hun er så rød og har de vorter
og hun kommer jo ikke der hjem igen før vi ved klar besked
hvad tænker i ???
Ano
hvor gammel er din datter???
hun kan vel ikk via hendes adfærd omkring ham vise om hun bliver udsat for noget der ikke er i orden??
jeg syntes du skal følge dine tanker omkring det, for det er ikke bare noget der kommer til en uden at der er noget om det.. det er en eller anden form for 6 sans som en mor har...
det vil virkelig være forfærdeligt hvis hunbliver misbrugt... jeg ville ikke lade mit barn sove et sted hvor jeg havde mistanke om et misbrug.. jeg ville ikke engang have noget at gøre med en jeg mistænkte for den slags. svigerfar eller ej...
for din datters skyld, så håber jeg IKKE at han har misbrugt hende... og hvis han har få håber jeg at han bliver straffet...
kan du evt spørge dine svigerinder om der er noget om snakken, selvom du måske ikke føler at det er passende at spørge om det så tænk på at du altså har en datter som evt har oplevet det samme..
jeg håber virkelig at du finder ud af det...
vished er virkelig også vigtigt..