Er bange for mit barn bliver misbrugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Barbamama

Puha. Jeg vil sige at du skal stole på din intuition! Og jeg synes da absolut ikke du skal lade de to være alene. Hvis du ikke er tryg ved ham skal han ikke være der når din datter er nøgen og han skal ikke være alene med hende. Det ødelægger et barn for livet at blive misbrugt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Bedstefar får ikke lov til at være sammen med hende alene på nogen måde så længe vi har den mistanke, det er jo klart 

Min Mand vil også ha det undersøgt til bunds, han mener ikke selv han er blevet misbrugt, men han ved jo ikke om hans søstre er og om det så passer at hans mor havde en mistanke om det den gang, selv om de holder på der ikke var noget om det den gang. 

Læge tid det bliver der bestilt i morgen, lægevagten ville ikke se på hende selv om jeg fortalte hvordan det hele hang sammen. hvilket jeg syndes er meget fordårligt 

Ano

Anmeld

30. januar 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Er ikke helt sikker på der er noget i det, men er blevet meget bekymret.

Min datter har været hjemme hos bedstefar og bedstemor, til overnatning den her veekend.

Da hun kommer hjem ser jeg hun har fået nogle vorter i mellem sine baller og er meget rød lige ved numsehullet.

Der er flere ting der gør jeg har en mistanke, når vi er på besøg kan han finde på at pludselig tage hende i bad helt selv (alt så kun de to alene) skal hun ha skiftet ble, står han som den første og gerne vil gøre det. han sværmer om hende hele tiden deltager i alt leg hun har oppe og stå. Han vil gerne hele tiden ha hende til at sove der 

Det kan jo også bare være han nyder at være sammen med hende 

men jeg har stadig nogle alarm klokker der ringer 

Min svigermor han en gang sagt til mig at hun en gang var bange for mine svigerinder blev forulembet af ham som små , men det var der så ikke noget i. men jeg tænker stadig eller var der noget om det???

Vil ha Min datter til læge i morgen, for syndes det ligner kønsvorder hun har, og værken min mand eller jeg har nogensinde haft sådan nogle, så hun kan ikke være smittet ved at feks bruge en af vores håndklæder eller noget i den stil ..... 

Min mand er dybt rystet over hun er så rød og har de vorter 

og hun kommer jo ikke der hjem igen før vi ved klar besked 

hvad tænker i ???

Ano 

hvor gammel er din datter???

hun kan vel ikk via hendes adfærd omkring ham vise om hun bliver udsat for noget der ikke er i orden??

jeg syntes du skal følge dine tanker omkring det, for det er ikke bare noget der kommer til en uden at der er noget om det.. det er en eller anden form for 6 sans som en mor har...

det vil virkelig være forfærdeligt hvis hunbliver misbrugt... jeg ville ikke lade mit barn sove et sted hvor jeg havde mistanke om et misbrug.. jeg ville ikke engang have noget at gøre med en jeg mistænkte for den slags. svigerfar eller ej... 

for din datters skyld, så håber jeg IKKE at han har misbrugt hende... og hvis han har få håber jeg at han bliver straffet...

kan du evt spørge dine svigerinder om der er noget om snakken, selvom du måske ikke føler at det er passende at spørge om det så tænk på at du altså har en datter som evt har oplevet det samme..

jeg håber virkelig at du finder ud af det... vished er virkelig også vigtigt..

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Hun er 2½ år. ved ikke hvordan jeg ville kunne spøger mine svigerinder uden der så ville blive et meget stort nummer ud af det. 

og det ville jo være forfærdeligt hvis nu der ik er noget i det.

Men er det bare mig der syndes det er underligt at en bedstefar tager sit barnebarn med i bad uden lov fra hendes forældre når vi faktisk er tilstede. og hele tiden melder sig til ble skift og alt sådan noget. 

Det ville min far Aldrig gøre 

Ano

Anmeld

30. januar 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Hun er 2½ år. ved ikke hvordan jeg ville kunne spøger mine svigerinder uden der så ville blive et meget stort nummer ud af det. 

Men er det bare mig der syndes det er underligt at en bedstefar tager sit barnebarn med i bad uden lov fra hendes forældre når vi faktisk er tilstede. og hele tiden melder sig til ble skift og alt sådan noget. 

Ano

Pu ha ved slet ikke hvad jeg skal sige - håber ikke din mistanke er rigtig - kan slet ikke tænke den tanke stakkelse hende

Syntes det er MEGET mærkeligt hun skal i bad sammen med bedstefar - hvorfor skulle hun de og så når I er der..

Jeg ville aldrig lade ham være alene med mit barn hvis jeg havde denne mistanke

Anmeld

30. januar 2011

Lilac

Anonym skriver:

Ano

Som jeg også skrev i mit svar, synes jeg det er ekstremt underligt, at han tager hende i bad når I er der... Hvis du synes der er noget mærkeligt i hans opførsel, synes jeg du skal stole på dine fornemmelser... 

Anmeld

30. januar 2011

Morsnarttil2?

PUHA ved slet ikke hvad jeg skal skrive.. Bliver helt ked af det!

Håber I finder ud af hvad der evt. foregår, og håber du tager fejl!

Mange hilsner fra mig.

Anmeld

30. januar 2011

Morsnarttil2?

Anonym skriver:

Ano

Det er da MEGET underligt???

Anmeld

30. januar 2011

saxa

ØV hvor er det bare en lorte situation i står i.. Håber bestemt ikke for nogen af jer, at der er hold i dine fornemmelser - MEN hold hende fra ham, til du finder en forklaring på vorterne (som jeg også synes lyder lidt som ble irritation eller svamp) Beskyt jeres barn..

Men kan sagtens følge dig i at det IKKE er normalt, at Bedstefar er så hurtig på aftrækkeren hver gang det er tid til bleskift og han bader hende uden jeres accept.. Meget mystisk i mine øjne.. Forstår slet ikke i lader ham gøre det, når i er der?!? Det ville gå langt over min grænse - og åbenbart også jeres..

Men igen, så er sådan en forfærdelig beskyldning hvis det ikke er sandt..  Snak godt med lægen omkring dine fornemmelser og se hvad han siger.. Men glem ikke din intuition..

Men igen - ØV en træls situation for jer alle

Held og lykke (håber ikke det er hvad du tror/frygter)

Anmeld

30. januar 2011

oo

stol på din mavefornemmelse og beskyt dit barn! det ville jeg ønske nogen havde gjort da jeg blev seksuelt misbrugt fra jeg var 2 år gammel

det er meget underligt at bedstefar vil bade og skifte ble osv., og det er slet ikke sikkert dine svigerinder kan huske eller er klar over de blev misbrugt (man kan glemme uhyggeligt meget, især når det handler om overgreb fra personer så tæt på en som ens far er!). dog fatter jeg slet ikke hvordan din svigermor har kunnet blive ved ham når hun har haft (har? siden hun har fortalt dig om den også) den mistanke!!

generelt kan jeg overhovedet ikke se hvad han skal i bade/bleskift situationer, det er JER som forældre der skal sørge for den slags. Jeg ville under ingen omstændigheder lade mit barn være alene et sted hvor jeg havde så uhyggelig en mistanke!!

men du skriver også, at han tager jeres datter i bad NÅR I ER DER - hvorfor?! og hvorfor stopper I det ikke??

jeg synes desuden også det er meget vigtigt, at din mand faktisk ikke er rystet og blankt afviser din anklage - det er da vildt uhyggeligt og understøtter blot din mistanke om svigerfar.

og så kan det godt være de knopper er svamp, men det betyder jo ikke, at der ikke foregår noget forkert. altså...det GØR der jo idet han overskrider i hvert fald dine grænser ved at bade og bleskifte jeres datter!!

Tag ansvar og beskyt dit barn - det er dit job som mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.