Er bange for mit barn bliver misbrugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.791 visninger
32 svar
7 synes godt om
30. januar 2011

Anonym trådstarter

Er ikke helt sikker på der er noget i det, men er blevet meget bekymret.

Min datter har været hjemme hos bedstefar og bedstemor, til overnatning den her veekend.

Da hun kommer hjem ser jeg hun har fået nogle vorter i mellem sine baller og er meget rød lige ved numsehullet.

Der er flere ting der gør jeg har en mistanke, når vi er på besøg kan han finde på at pludselig tage hende i bad helt selv (alt så kun de to alene) skal hun ha skiftet ble, står han som den første og gerne vil gøre det. han sværmer om hende hele tiden deltager i alt leg hun har oppe og stå. Han vil gerne hele tiden ha hende til at sove der 

Det kan jo også bare være han nyder at være sammen med hende 

men jeg har stadig nogle alarm klokker der ringer 

Min svigermor han en gang sagt til mig at hun en gang var bange for mine svigerinder blev forulembet af ham som små , men det var der så ikke noget i. men jeg tænker stadig eller var der noget om det???

Vil ha Min datter til læge i morgen, for syndes det ligner kønsvorder hun har, og værken min mand eller jeg har nogensinde haft sådan nogle, så hun kan ikke være smittet ved at feks bruge en af vores håndklæder eller noget i den stil ..... 

Min mand er dybt rystet over hun er så rød og har de vorter 

og hun kommer jo ikke der hjem igen før vi ved klar besked 

hvad tænker i ???

Ano 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Dot D

Frygtelig tanke, og synd for dit barn. Det er med at finde ud af, om der er noget om det, også skal han meldes på stedet, hvis der er hold i det

Anmeld

30. januar 2011

Mi

Kæft hvor er det svært for på den ene side så skal i IKKE sende jeres datter derhen når i har den mistanke, omvendt så kan det jo ødelægge en bedstefar at blive anklaget hvis det ikke passer. Men jeg ville i hvert fald ikke lade hende være der alene. Når i er der, kan hun jo ikke blive forulempet. Det lyder fornuftigt at tage hende til læge. Hvad siger din mand til det hele?

Anmeld

30. januar 2011

Sofia

Jeg tænker at det jo altid er en meget grim beskyldning, som man skal passe på med, MEN helt sikkert noget der skal undersøges til bunds, det må være så grimt for at dig at gå med de bekymringer, og synes du skal få en læge til at vurdere det og hvis du fortsat er utryg ville jeg nok ikke lade ham passe barnet uden jeg var til stede. Men hvor er det dog svært og jeg håber inderligt der ikke er noget om snakket, er jo frygtelig traumatisk, hvis det modsatte er tilfældet.

Anmeld

30. januar 2011

bette

det kunne altså også lyde som svamp.. der er numsen nemlig rød med sådan nogle knopper..

håber bestemt ikke din mistanke viser sig at være rigtigt...

Anmeld

30. januar 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Er ikke helt sikker på der er noget i det, men er blevet meget bekymret.

Min datter har været hjemme hos bedstefar og bedstemor, til overnatning den her veekend.

Da hun kommer hjem ser jeg hun har fået nogle vorter i mellem sine baller og er meget rød lige ved numsehullet.

Der er flere ting der gør jeg har en mistanke, når vi er på besøg kan han finde på at pludselig tage hende i bad helt selv (alt så kun de to alene) skal hun ha skiftet ble, står han som den første og gerne vil gøre det. han sværmer om hende hele tiden deltager i alt leg hun har oppe og stå. Han vil gerne hele tiden ha hende til at sove der 

Det kan jo også bare være han nyder at være sammen med hende 

men jeg har stadig nogle alarm klokker der ringer 

Min svigermor han en gang sagt til mig at hun en gang var bange for mine svigerinder blev forulembet af ham som små , men det var der så ikke noget i. men jeg tænker stadig eller var der noget om det???

Vil ha Min datter til læge i morgen, for syndes det ligner kønsvorder hun har, og værken min mand eller jeg har nogensinde haft sådan nogle, så hun kan ikke være smittet ved at feks bruge en af vores håndklæder eller noget i den stil ..... 

Min mand er dybt rystet over hun er så rød og har de vorter 

og hun kommer jo ikke der hjem igen før vi ved klar besked 

hvad tænker i ???

Ano 

Puha hvor er det vildt!

Sikke en bekymring at skulle gå med.

Han skal fandme ikke i kontakt med jeres datter indtil i har fået det undersøgt hos lægen.

Og efter I har lægens ord på at der er sket noget seksuelt så anmeld svinet! Det er fandme det værste man kunne udsætte et barn for.

I må slå koldt vand i blodet for at ikke at gøre noget overilet. Jeg håber I kan få løst dette og hvis der står noget seksuelt bag håber jeg at at personen som er ansvarlig kommer bag lås og slå i lang tid.

Kram Kusuma

Anmeld

30. januar 2011

TinaPina

Sikke en træls situation!

Jeg ville gå til lægen med hende i morgen, for det skal der selvfølgelig gøres noget ved med det samme, uanset hvordan hun har fået det!

Hvis min svigermor (var det det) havde sagt sådan til mig, så havde jeg opsøgt de muligt forulempede. Jeg ville ikke have turde aflevere mit barn der før.

Jeg håber virkelig ikke der er noget hold i sagen og at der bare er tale om en meget engageret bedstefar.

Anmeld

30. januar 2011

Rosa

Vorterne lyder absolut som svamp - min søn før dem og lægen sagde at det var SÅ almindeligt hos blebørn, især om vinteren. Det kan komme på 5 minutter og man kan få en creme på apoteket at smøre det med 

Som udgangspunkt synes jeg IKKE at du skal lade dit barn være alene med bedstefar så længe du har den mistanke, og da SLET ikke i bade/nøgensituationer  - TÆNK hvis du havde ret!!!

Anmeld

30. januar 2011

Ellim

Syntes det er rigtig rigtig godt at i tager til lægen i morgen.. VIGTIGT at i fortælle lægen om mistanken så jeres barn bliver undersøgt ordentligt!! Håber virkelig ikke der er noget i det..

Anmeld

30. januar 2011

Lilac

Sikke dog en grim situation at stå i  Jeg får helt gåsehud ved tanken...

Hvis det var mig ville jeg få hende undersøgt med det samme, og så skulle hun ikke derhen igen alene, og så ville jeg ikke lade ham skifte ble eller give hende bad - det med badet synes jeg i øvrigt er ekstremt underligt - hvorfor skal hun pludselig i bad, hvis I bare er på besøg derovre???

Følg dine egne fornemmelser... 

Er det din mands far? Hvad siger han til det?

De bedste tanker, 

Iben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.