Anbefal mig en bære-dims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Corn

Jeg ville vælge ringslyngen som tidligere forslået. eller en bæredims med spænder som fx manducca, da du åbenbart ikke er til bindehalløj, men jeg vil altså lige indskyde at jeg ææææææællllssskkkeeeerrrr min mei tai og den tager kun få sekunder at binde og ungerne elsker den også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

AnneBJ

Thereseh skriver:

Jeg overvejer at købe denne fra Ergo-Baby, med et "Infant Insert" til:

Ergo baby sele

Infant Insert 

Den ser dælme smart ud! Skal jeg helt sikkert have kigget nærmere på! Tusind tak for linket!

Anmeld

30. januar 2011

AnneBJ

Macaab skriver:

Jeg ville vælge ringslyngen som tidligere forslået. eller en bæredims med spænder som fx manducca, da du åbenbart ikke er til bindehalløj, men jeg vil altså lige indskyde at jeg ææææææællllssskkkeeeerrrr min mei tai og den tager kun få sekunder at binde og ungerne elsker den også

Hvor længe kan de bruge ringslyngen? Og hænger barnet foran?

Måske skal jeg også lige kigge nærmere på mei tai... ?!

Tak for dine forslag

Anmeld

30. januar 2011

BinaMor

AnneBJ skriver:

Tak for dit forslag!

Hvor længe kan de så være i sådan en? Og hænger den lige på mig? Foran altså... For jeg skal have en barnevognsoverdel med ned af trappen, og det vil måske blive svært i "bredden" hvis baby hænger ude på siden af mig..

hæ hæ. smider li link til min side herind

www.bondebaby.dk

Anmeld

30. januar 2011

AnneBJ

BinaMor skriver:

hæ hæ. smider li link til min side herind

www.bondebaby.dk

Tak for linket

Kan godt se de hænger ret lige faktisk... Hm, jeg må overveje - jeg tror det vil være nemmere at få manden til at gå med den "almindelige" bæresele,men jeg har jo også noget at skulle have sagt

Anmeld

30. januar 2011

LinLin

Tri cotti!!! Sådan een har jeg. Den er supernem og fylder meget meget lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2011

Mumto3

AnneBJ skriver:

Tak for dit forslag!

Hvor længe kan de så være i sådan en? Og hænger den lige på mig? Foran altså... For jeg skal have en barnevognsoverdel med ned af trappen, og det vil måske blive svært i "bredden" hvis baby hænger ude på siden af mig..

Min datter på 2½ år, kommer stadig op og sidde i den. istedet for at gå og blive skæv i ryggen af lige at sætte et barn på hoften, så er det bare meget bedre lige at hælde barnet ned i slyngen.

Ergoen er også rigtig god (som du er blevet forslået) du skal bare være obs på at det er ikke alle nyfødte der bryder sig om at sidde i den. Den sider meget oprest (=hovedes vægt trykker ned på rygsøjlen) og de skal have deres ben spredt temmelig meget når de er små. Men den er 10.000 gange bedre end en babybjørn!!! fordi benene ikke hænger og dingler! Det må benene nemlig bare ikke gøre! (det giver et træk i rygsøjlen, belaste hofteledet helt vildt og er ikke godt for specielt drengebørn at have hele deres kropsvægt på de ædlere dele).

I forhold til at du skal have HELE barnevognsoverdelen med op og ned af trapperne...hmm... altså nu skriver du godt nok at du ikke vil bære på ryggen, men det tænker jeg at du bliver nød til. Du kan ikke både have en baby på maven i en slynge og en barnevognsoverdel  og pusletaske/indkøbsvare. Hvis du bære baby på ryggen (og det kan du både i skråslyngen og i Ergoen) så er du helt fri til at slæbe alt med op.

Anmeld

30. januar 2011

Missi

Mumto3 skriver:

Jeg vil helt klart anbefale en skråslynge (ringeslynge).

Den fylder ikke ret meget, den er super hurtig at tage på (noget man har brug for når man skal bruge den fra barnevogen op af trapperne og ind i lejligheden)

Hvis du skal bruge den i timevis, vil jeg anbefale at du strammer den til (tager 2sec, hiv i halen og den er justeret) men for korte turer behøver den ikke at blive justereret.

Hvis halen er lang nok, kan den både bruges til dig og din mand!

Den er super god at bruge fra fødslen af, da barnet ligger i fosterstilling i den.

helt enig

www.bondebaby.dk - hun syger selv og er billig i forhold til andre steder på nettet

Anmeld

30. januar 2011

AnneBJ

Mumto3 skriver:

Min datter på 2½ år, kommer stadig op og sidde i den. istedet for at gå og blive skæv i ryggen af lige at sætte et barn på hoften, så er det bare meget bedre lige at hælde barnet ned i slyngen.

Ergoen er også rigtig god (som du er blevet forslået) du skal bare være obs på at det er ikke alle nyfødte der bryder sig om at sidde i den. Den sider meget oprest (=hovedes vægt trykker ned på rygsøjlen) og de skal have deres ben spredt temmelig meget når de er små. Men den er 10.000 gange bedre end en babybjørn!!! fordi benene ikke hænger og dingler! Det må benene nemlig bare ikke gøre! (det giver et træk i rygsøjlen, belaste hofteledet helt vildt og er ikke godt for specielt drengebørn at have hele deres kropsvægt på de ædlere dele).

I forhold til at du skal have HELE barnevognsoverdelen med op og ned af trapperne...hmm... altså nu skriver du godt nok at du ikke vil bære på ryggen, men det tænker jeg at du bliver nød til. Du kan ikke både have en baby på maven i en slynge og en barnevognsoverdel  og pusletaske/indkøbsvare. Hvis du bære baby på ryggen (og det kan du både i skråslyngen og i Ergoen) så er du helt fri til at slæbe alt med op.

Tak for dit meget udførlige svar!

Har kigget lidt på ringslyngen det ser altså også vældig smart ud. Også fordi den så fylder så lidt når man ikke bruger den. Har vist manden både ergoen og slyngen, og tror nok han er mest til ergoen. Det andet er "tøset"...

Men altså, jeg behøver jo heller ikke træffe en beslutning lige nu, det er bare en jungle hvis man slet ikke har forstand på det, og kun ved at babybjørnen er no-go...

Anmeld

30. januar 2011

AnneBJ

DAs mor skriver:

Tri cotti!!! Sådan een har jeg. Den er supernem og fylder meget meget lidt

Orv, den ser også smart ud... Hm, måske ender det med ergo til manden OG mig... og så en slynge til mig

Tak for dit forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.