Åhhhh tør næsten ik blive for glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Ranarupta

Tjuhl skriver:

ved du hvad, jeg havde det på samme måde som dig da jeg testede positivt med Sol for et år siden. vi havde jo prøvet at det gik galt før, så vi skulle jo endelig ikke GLÆDE os.

Sagen er bare den, at det ret hurtigt gik op for mig, at jeg ville blive dødhamrende ked af det hvis jeg mistede igen - om jeg glædede mig eller ej. og så besluttede jeg mig altså for at GLÆDE mig og i mit hoved omdanne min livmoder til een stor kærlighedsbobbel, så det her barn skulle få lyst til at blive hængende

SÅ GLÆD DIG! for det blir forfærdeligt hvis du mister igen selvom du har gjort alt for IKKE at glæde dig

og så lige et par  for at den er sund og rask derinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Trine89

Jeg tror nu nok også jeg godt tør sige STORT TILLYKKE.. 

den første test ligner min Jeg testede om eftermiddagen dagen før min test dag og senere på aftenen testede jeg også med en digital test som også sagde gravid.. så der var vist ingen tvivl om. 
og i dag er jeg 11+3

Trine

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

Ranarupta skriver:

Ja, jeg ville også gå og have en stor knude i maven hele tiden... 
Og det er jo helt naturligt, at du har det sådan! 
Man gør det jo for at passe på sig selv - så det ikke gør så ondt, hvis det går galt... 
Vi krydser fingre for, at det ikke får galt

Jamen, det går godt Albert udvikler sig hele tiden og er en rigtigt dejlig dreng.

Vi var til Trines søn Oscars barnedåb i lørdags og det var en rigtigt dejlig dag.
Oscar er 4,5 mdr. yngre end Albert - alligevel vejer de det samme Trine har vist fløde i babserne!
Oscar er en lækker lille sag og jeg glæder mig til at Albert og Oscar begynder at lege sammen.

IHhhh hvor lyder de hyggeligt at du stadig ses med trine....Savner sku jer tøser for vildt...

Og dejligt at hun har fået en lille dreng....eller stor

Også skønt at din basse mand har det dejligt....han ser også bare så læks ud på billederne

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

Tjuhl skriver:

ved du hvad, jeg havde det på samme måde som dig da jeg testede positivt med Sol for et år siden. vi havde jo prøvet at det gik galt før, så vi skulle jo endelig ikke GLÆDE os.

Sagen er bare den, at det ret hurtigt gik op for mig, at jeg ville blive dødhamrende ked af det hvis jeg mistede igen - om jeg glædede mig eller ej. og så besluttede jeg mig altså for at GLÆDE mig og i mit hoved omdanne min livmoder til een stor kærlighedsbobbel, så det her barn skulle få lyst til at blive hængende

SÅ GLÆD DIG! for det blir forfærdeligt hvis du mister igen selvom du har gjort alt for IKKE at glæde dig

og så lige et par  for at den er sund og rask derinde!

Tak.. og ja du har sku ret..jeg skal bare glæde mig nu og prøve at pakke nervøsiteten væk..

For ja man blir sku ked uanset hvad...

Jeg tror bare lige jeg skal over de første par uger...og så kan jeg slappe af...

Håber at Lille Sol har det dejligt og at hun fylder jer med glæde...Det er for øvrigt længe siden der er kommet billeder af hende....Fy fy...Hun så yndig ud lige da hun var kommet...meget kær af en nyfødt må jeg sige

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

Trine89 skriver:

Jeg tror nu nok også jeg godt tør sige STORT TILLYKKE.. 

den første test ligner min Jeg testede om eftermiddagen dagen før min test dag og senere på aftenen testede jeg også med en digital test som også sagde gravid.. så der var vist ingen tvivl om. 
og i dag er jeg 11+3

Trine

Tak...det hjælper at høre...

Jeg har så meget lyst til at pisse på flere pinde bare for at se stregen blive tydligere...og det er jo tosset da den digitale test taler siger det hele

Glæder mig til at nå de 12 uger...så er den værste krise tid ovre

Anmeld

31. januar 2011

oo

Leonora skriver:

Tak.. og ja du har sku ret..jeg skal bare glæde mig nu og prøve at pakke nervøsiteten væk..

For ja man blir sku ked uanset hvad...

Jeg tror bare lige jeg skal over de første par uger...og så kan jeg slappe af...

Håber at Lille Sol har det dejligt og at hun fylder jer med glæde...Det er for øvrigt længe siden der er kommet billeder af hende....Fy fy...Hun så yndig ud lige da hun var kommet...meget kær af en nyfødt må jeg sige

årh tak ja hun trives og vi er så taknemmelige for at vi fik lov at få hende

det er helt med vilje der ikke er billeder af hende herinde, det er for at uvedkommende ikke kan se hende (min far især)

Anmeld

31. januar 2011

Trine89

Leonora skriver:

Tak...det hjælper at høre...

Jeg har så meget lyst til at pisse på flere pinde bare for at se stregen blive tydligere...og det er jo tosset da den digitale test taler siger det hele

Glæder mig til at nå de 12 uger...så er den værste krise tid ovre

Jeg kan virkelig godt forstå dig.. 

Jeg har også helt tiden haft lyst til at pisse på flere pinde.. men jeg har ikke gjort det.. hihi.. syntes også den digitale taler for sig selv.. men det eneste der gjorde at jeg blev ved med at tænke på det var jo at den digitale mister jo resultatet  efter noget tid og så kunne det måske have været meget sjovt med en test med to MEGET tydelige streger.. hihi.. 

Trine.. som er meget tæt på de 12 fulde uger

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

Tjuhl skriver:

årh tak ja hun trives og vi er så taknemmelige for at vi fik lov at få hende

det er helt med vilje der ikke er billeder af hende herinde, det er for at uvedkommende ikke kan se hende (min far især)

Ahhaha...ja selvfølgelig...men øv for mig...Forstår dig 110%

Dejligt at hun trives...Men det er jo din og Sørens fortjeneste...

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

Trine89 skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig.. 

Jeg har også helt tiden haft lyst til at pisse på flere pinde.. men jeg har ikke gjort det.. hihi.. syntes også den digitale taler for sig selv.. men det eneste der gjorde at jeg blev ved med at tænke på det var jo at den digitale mister jo resultatet  efter noget tid og så kunne det måske have været meget sjovt med en test med to MEGET tydelige streger.. hihi.. 

Trine.. som er meget tæt på de 12 fulde uger

hi hi ja....min digitale test har ligget på badeværelset siden bare for at jeg ku se på den hele tiden...totalt tosset...

Men jeg tror heller ik jeg laver flere...jeg tror bare jeg skal over de næste par uger og sikre mig at min mens ik kommer...

Jeg husker slet ik at jeg havde det sådan ved min første graviditet...men tror også at alle SA hist herinde sætter sine spor......

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

EJ!!! Den her har jeg overset!!

For pokker da!! HURRA!! Tillykke!

Og Tjuhl's pointe er så evigt god. Jeg fik den også, da jeg ikke vidste, om jeg skulle være glad, eller om jeg turde håbe!

Du kan hverken gøre fra eller til nu. Du kan sende al din kærlighed ned til grynet i maven, og HÅBE og GLÆDES! Resten er ude af dine hænder!

Jeg håber det aller aller bedste!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.