Åhhhh tør næsten ik blive for glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

CiSo

Tillykke med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

håber på baby :-)

Tillykke hvor er det dejligt for jer

Håber du får en dejlig graviditet

Knus

Anmeld

31. januar 2011

Ranarupta

Leonora skriver:

Jeg havde ellers besluttet at jeg ik ville teste før jeg var en uge uver tid.....Men ku ik lade være i morges da havde en underlig fornemmelse i kroppen....

Det første billed er en Valmed test og det andet taler for sig selv

Grunden til at jeg faktisk ikke ville teste er at jeg testede svagt positiv i slut nov og begyndte at bløde dagen efter....

Så jeg er sku bange for at blive for glad nu.....tænk hvis jeg begynder at bløde igen...

Årh, Louise!! Hvor er det bare spændende!

Jeg forstår godt, at du er lidt bange og ikke tør glæde dig. Men her og nu er den der og det er jo helt fantastisk  
Jeg stemmer for, at den lille spire vokser sig stor og fin!

Tillykke! 

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke

Tak ...

Det er en dejlig følelse men er også lidt nervøs

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

håber på baby :-) skriver:

Tillykke hvor er det dejligt for jer

Håber du får en dejlig graviditet

Knus

Tak for det......jeg håber også at det hele kommer til at gå godt

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

Ranarupta skriver:

Årh, Louise!! Hvor er det bare spændende!

Jeg forstår godt, at du er lidt bange og ikke tør glæde dig. Men her og nu er den der og det er jo helt fantastisk  
Jeg stemmer for, at den lille spire vokser sig stor og fin!

Tillykke! 

Ja det er bare skønt...men har svært ved ik at være nervøs...tror bare lige jeg skal over de første par uger...

Håber det går godt hos jer og med lille manden

Anmeld

31. januar 2011

SussieThyssen

Super..hvor er det da dejligt.
og så må du jo melde ud hvordan det går..men stort tillykke herfra
Pas nu godt på dig og spiren

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. januar 2011

Sophia'smor

Leonora skriver:

Jeg havde ellers besluttet at jeg ik ville teste før jeg var en uge uver tid.....Men ku ik lade være i morges da havde en underlig fornemmelse i kroppen....

Det første billed er en Valmed test og det andet taler for sig selv

Grunden til at jeg faktisk ikke ville teste er at jeg testede svagt positiv i slut nov og begyndte at bløde dagen efter....

Så jeg er sku bange for at blive for glad nu.....tænk hvis jeg begynder at bløde igen...

Stort tillykke

Anmeld

31. januar 2011

Ranarupta

Leonora skriver:

Ja det er bare skønt...men har svært ved ik at være nervøs...tror bare lige jeg skal over de første par uger...

Håber det går godt hos jer og med lille manden

Ja, jeg ville også gå og have en stor knude i maven hele tiden... 
Og det er jo helt naturligt, at du har det sådan! 
Man gør det jo for at passe på sig selv - så det ikke gør så ondt, hvis det går galt... 
Vi krydser fingre for, at det ikke får galt

Jamen, det går godt Albert udvikler sig hele tiden og er en rigtigt dejlig dreng.

Vi var til Trines søn Oscars barnedåb i lørdags og det var en rigtigt dejlig dag.
Oscar er 4,5 mdr. yngre end Albert - alligevel vejer de det samme Trine har vist fløde i babserne!
Oscar er en lækker lille sag og jeg glæder mig til at Albert og Oscar begynder at lege sammen.

Anmeld

31. januar 2011

oo

ved du hvad, jeg havde det på samme måde som dig da jeg testede positivt med Sol for et år siden. vi havde jo prøvet at det gik galt før, så vi skulle jo endelig ikke GLÆDE os.

Sagen er bare den, at det ret hurtigt gik op for mig, at jeg ville blive dødhamrende ked af det hvis jeg mistede igen - om jeg glædede mig eller ej. og så besluttede jeg mig altså for at GLÆDE mig og i mit hoved omdanne min livmoder til een stor kærlighedsbobbel, så det her barn skulle få lyst til at blive hængende

SÅ GLÆD DIG! for det blir forfærdeligt hvis du mister igen selvom du har gjort alt for IKKE at glæde dig

og så lige et par  for at den er sund og rask derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.