Åhhhh tør næsten ik blive for glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.400 visninger
42 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Leonora

Jeg havde ellers besluttet at jeg ik ville teste før jeg var en uge uver tid.....Men ku ik lade være i morges da havde en underlig fornemmelse i kroppen....

Det første billed er en Valmed test og det andet taler for sig selv

Grunden til at jeg faktisk ikke ville teste er at jeg testede svagt positiv i slut nov og begyndte at bløde dagen efter....

Så jeg er sku bange for at blive for glad nu.....tænk hvis jeg begynder at bløde igen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

B&J

jamen den

er jo positiv

og vil sige tillykke

Anmeld

30. januar 2011

Leonora

B&J skriver:

jamen den

er jo positiv

og vil sige tillykke

Tak ....men nøj hvor er jeg bange for at begynde at bløde igen....sidder og forsøger at mærke den mindste ting i kroppen af frygt for mens smerter...

Anmeld

30. januar 2011

B&J

Leonora skriver:

Tak ....men nøj hvor er jeg bange for at begynde at bløde igen....sidder og forsøger at mærke den mindste ting i kroppen af frygt for mens smerter...

jeg kan virkelig godt forstå dig det må også være så svært af have den følelse inde i kroppen, men det er bare så flot for jer det sker for at i prøver igen og håber virkelig din lille lille spir i maven bliver en dejlig baby

Anmeld

30. januar 2011

Leonora

B&J skriver:

jeg kan virkelig godt forstå dig det må også være så svært af have den følelse inde i kroppen, men det er bare så flot for jer det sker for at i prøver igen og håber virkelig din lille lille spir i maven bliver en dejlig baby

hi hi tak

Ja jeg håber også at den denne gang bliver til noget....og ønsketænkning kunne være at det bliver en dreng...så har vi en af hver

Rigtig go søndag

Anmeld

30. januar 2011

B&J

Leonora skriver:

hi hi tak

Ja jeg håber også at den denne gang bliver til noget....og ønsketænkning kunne være at det bliver en dreng...så har vi en af hver

Rigtig go søndag

jaa du har helt ret det ønske tænker jeg også når engang jeg skal være gravid igen men hvis jeg får en dreng mere så er det lige så dejligt

og rigtig god søndag til dig også

Anmeld

30. januar 2011

misslea

NØØØØØØØJ hvor fedt Louise!!!!

Krydser ALT, hvad jeg kan for at den lille spirrer blir derinde

Anmeld

30. januar 2011

Leonora

misslea skriver:

NØØØØØØØJ hvor fedt Louise!!!!

Krydser ALT, hvad jeg kan for at den lille spirrer blir derinde

Hi hi hi tak.... ja det er lidt vildt...Så havde lægen ret da han sagde at man bliver hutigt gravid efter SA...i sidste måned havde vi ik noget forsøg da jeg var i USA lige ved min ÆG...

Nu skal jeg bare tænke positivt...

Min mor henter Leonora i morgen og så går jeg igang med Wilmas kjole...

Anmeld

30. januar 2011

misslea

Leonora skriver:

Hi hi hi tak.... ja det er lidt vildt...Så havde lægen ret da han sagde at man bliver hutigt gravid efter SA...i sidste måned havde vi ik noget forsøg da jeg var i USA lige ved min ÆG...

Nu skal jeg bare tænke positivt...

Min mor henter Leonora i morgen og så går jeg igang med Wilmas kjole...

Iiihhh manner, hvor er det spændende!!!!! Jeg håber VIRKELIG, at den er der!!!!!!

Uuhh... jeg glæder mig sådan til at se den, når den engang er færdig!!! Er sikker på, at den blir sååå fin!!!

Anmeld

30. januar 2011

Leonora

misslea skriver:

Iiihhh manner, hvor er det spændende!!!!! Jeg håber VIRKELIG, at den er der!!!!!!

Uuhh... jeg glæder mig sådan til at se den, når den engang er færdig!!! Er sikker på, at den blir sååå fin!!!

Jeg lover dig for at den kjole blir SÅ fin....Regner med at den er færdig ons...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.