Ja jeg ved ikke lige hvad jeg vil med det er indlæg, udover at dele mine tanker 
sagen er den at min mands far, og hans kæreste har lige fået en lille dreng. han er cirka 6 uger nu.de har i forvejen en datter på ca 16 mdr.
i dag har vi så været på besøg, og jeg hjalp med at pusle drengen, og foreslog at vi gav ham et bad (da jeg husker at Elias elskede det da han var baby) blev da rimelig chokeret da moderen fortalte at hun ikke har badet drengen endnu. han er 6 uger, og har for første gang i dag været i bad.
jeg stod og ordnede hans ører, bryn og hår for "rester" og arp osv.. må også indrømme at han lugtede lidt meget af "baby" efterhånden... hmm.. jeg tænker bare om det er normalt ? jeg vil ikke sige noget derhenne, det er jo deres børn.. men jeg syntes det er lidt ulækkert.. pigen på 16 mdr har altid fedtet hår og fingrer osv.. jeg vil så gerne sidde med hende, og nusse osv. men jeg bliver sådan helt "gå vææk" 
jeg har følt mig rimelig dårlig over det de sidste par gange vi har været der. jeg får lyst til at bade børnene når vi er der..
ved godt der ikke er noget at gøre.. ville bare dele det.. hmmmm...
tak fordi du læste med.
Hilsen Line
Anmeld