Hvor meget spiser jeres baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

mullesmith2

jakobsen196 skriver:

Det lyder underligt...Vil synes det er lang til at gå 3 uger uden at øge mælkemængden, hvis det virker som om de godt kunne sluge 20 ml mere...

Tror jeg ville lave lidt ekstra, så hellere at de levner lidt, men så er man da helt sikker på at de har fået det de kunne ha... :-)

Ja jeg syntes da også de skal have det de kan spise. Ellers pyllere de jo bare indtil næste måltid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

mullesmith2

Valle81 skriver:

Undrede mig bare - begge mine unger er flaskebørn - men ingen af dem har været oppe i disse mænger - men undrede mig bare:0)

Men ja - her er de også dagligt blevet tilbudt kogt vand eller kamillete for at stille tørsten:0)

Kan være jeg skal tilbyder dem lidt mere vand at drikke indimellem. tænker da også tit på om de ikke bliver tørre i halsen.

Anmeld

30. januar 2011

morethanperfect

mullesmith2 skriver:

Får han ikke også grød og sådan?

Gud nej , ville ha skrevet 12 uger ...

Anmeld

30. januar 2011

mullesmith2

morethanperfect skriver:

Gud nej , ville ha skrevet 12 uger ...

Årh hvad hehe han er da en sulten baby

Anmeld

30. januar 2011

Kamilla-m

mullesmith2 skriver:

Jeg har fået afvide af sundhedsplejersken sidst hun var her d. 10 januar at vi ikke måtte øge deres mængde i flasken før næste gang hun kom her d.17 februar. Mine drenge er 10 uger og de spiser 180ml næsten hvert måltid undtagen om natten tager de kun lige 130ml. Nogen gange kan de godt spise mere end de 180ml syntes jeg det mærker til på dem efter de har tømt flasken. De spiser 6 måltider i døgnet og nogen gange kun 5 hvis de sover 6 timer i træk om natten indimellem. Er det ikke normalt som de spiser eller er det for meget?

Kan man få noget modermælkserstatning der mætter mere end NAN1? De får også syrnet Alomin hvis de har hård mave nogen gange.

mathilde er syv mdr og har aldrig spist mere end 150ml af gangen

men tror det er meget normalt

Anmeld

30. januar 2011

morethanperfect

mullesmith2 skriver:

Årh hvad hehe han er da en sulten baby

Ja det er han

Anmeld

30. januar 2011

Silas&Mille

SanneBoe skriver:

Lyder lidt underligt du ikke må øge, når de nu kun spiser 6 gange i døgnet,

min dreng på 4 uger spiser hver 3 1/2 time, ca. en flaske med 135ml, nogle gange mere og andre mindre, her får han lov at spise det han kan, sommetider går der også kun 2 timer, så han sulten igen.

Vores Silas på 3½ uge får også det han kan spise.

Han spiser næsten som Sanneboe's dreng.

I aftes spiste han hele 180 ml, men så sov han også hele fra kl. 23 til 6:30, med kun en sut-krise omkring kl. 3:00 

Nogle dage sover han 2 timer efter at have taget en flaske på 150 ml og så er han sulten igen, andre dage sover han 5 timer inden han er sulten igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.