mullesmith2 skriver:
Jeg har fået afvide af sundhedsplejersken sidst hun var her d. 10 januar at vi ikke måtte øge deres mængde i flasken før næste gang hun kom her d.17 februar. Mine drenge er 10 uger og de spiser 180ml næsten hvert måltid undtagen om natten tager de kun lige 130ml. Nogen gange kan de godt spise mere end de 180ml syntes jeg det mærker til på dem efter de har tømt flasken. De spiser 6 måltider i døgnet og nogen gange kun 5 hvis de sover 6 timer i træk om natten indimellem. Er det ikke normalt som de spiser eller er det for meget?
Kan man få noget modermælkserstatning der mætter mere end NAN1? De får også syrnet Alomin hvis de har hård mave nogen gange.

Wauw, sikke nogle portioner de tager sig - jeg synes også det lyder af meget - Anton har aldrig spist så meget mme på en gang i hele hans 10 mdr gamle liv:0)
Men så længe de ikke har ondt i maven osv,så ser jeg ingen problemer og så synes jeg din SP skal lukke munden:0)
Og du spiser jo når der er mad - lyder det til - og ikke alt muligt sjat spiseri.
Nu ved jeg ikke hvad de vejer men man siger jo som tommelfinger regel at spædbørn skal spise ca 1/6 del af deres vægt.
6*150ml (gennemsnit ca) er 900 ml i døgnet og gange med 6 så giver det en vægt på onkring 5,5 kilo:0) Så det er vel ikke helt galt????
Anmeld