wamse skriver:
Jeg er simpelthen så frustreret over det her. For første gang skulle hendes far så komme her ned, hvor jeg de andre gange har kørt jeg taget turen op til ham.
Hans forældre er så med igen i dag, hvilket betyder at han endnu ikke har haft alenetid med hende, når de har haft samvær(jeg skal dog være der, for det skal være overvåget) Hans mor og jeg har så i vores fortid haft mange konflikter, og hun er meget dominerende.
Vi skal så mødes i noget legeland, for vi har hemmelig adresse pga ham.
Men de brokker sig konstant i dag over, at det ikke er optimalt at mødes sådan.
Jeg finder så ud af at min eks har været svært depressiv den sidste tid, med mange selvmordstanker. Han er tydelig mærket af det i dag, og vores datter bruger meget tid på at læse ham i dag. Han har flere psykiatriske diagnoser, og er underlagt psykiatrisk behandling de næste 5 år.
Hans mor fylder meget når der er samvær, og hun skælder ham ud foran vores datter, og umyndiggør ham total(inkl. i dag) Han(guidet af hans mor) har valgt at søge samvær fastlagt via statsforvaltningen.
Jeg forklarer dem at jeg har søgt hjølp til at støtte min datter, fordi hun oplever helt klart nogle psykiske vanskeligheder pga hendes oplevelser. Jeg får så skudt i skoene, at grunden til at min datter har svært ved uvante ting og mange mennesker, er fordi jeg ikke har vænnet hende til det
Altså jeg har lavet mange ting med hende, som de da ikke ved noget om.
Der bliver koblet en børnekonsulent på hende fra på tirsdag, hvor jeg skal sætte hende ind i, hvad der er sket og kommer til at ske i min datters verden. Jeg siger så til min x-svigermor at jeg lige vil ringe til statsforvaltningen og forhøre om de hat modtaget ansøgningen om samvær, for så kan jeg fortælle det til den konsulent. Men så hidser hans mor sig op, og siger at jeg ikke skal blande mig i deres sager, jeg skal ikke dobbelttjekke dem, og jeg er ikke hans mor mere, nej det har jeg da forhåbentlingt aldrig været
Hun har simpelthen en så ydmygende måde at tale ned til en på, og der var ingen der kunne overhøre hende.
Jeg er simpelthen så frustreret over det her, at jeg nu ikke synes at jeg kan være med til samvær, så længe hun er der, og blander sig.
Vores datter får stort set ingen alenetid med handes far på denne her måde, og hans mor blander sig simpelthen i ting hun ikke skal.
What to do girls