Samvær med far i dag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.456 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

wamse

Jeg er simpelthen så frustreret over det her. For første gang skulle hendes far så komme her ned, hvor jeg de andre gange har kørt jeg taget turen op til ham.

Hans forældre er så med igen i dag, hvilket betyder at han endnu ikke har haft alenetid med hende, når de har haft samvær(jeg skal dog være der, for det skal være overvåget) Hans mor og jeg har så i vores fortid haft mange konflikter, og hun er meget dominerende.

Vi skal så mødes i noget legeland, for vi har hemmelig adresse pga ham.

Men de brokker sig konstant i dag over, at det ikke er optimalt at mødes sådan.

Jeg finder så ud af at min eks har været svært depressiv den sidste tid, med mange selvmordstanker. Han er tydelig mærket af det i dag, og vores datter bruger meget tid på at læse ham i dag. Han har flere psykiatriske diagnoser, og er underlagt psykiatrisk behandling de næste 5 år.

Hans mor fylder meget når der er samvær, og hun skælder ham ud foran vores datter, og umyndiggør ham total(inkl. i dag) Han(guidet af hans mor) har valgt at søge samvær fastlagt via statsforvaltningen.

Jeg forklarer dem at jeg har søgt hjølp til at støtte min datter, fordi hun oplever helt klart nogle psykiske vanskeligheder pga hendes oplevelser. Jeg får så skudt i skoene, at grunden til at min datter har svært ved uvante ting og mange mennesker, er fordi jeg ikke har vænnet hende til det Altså jeg har lavet mange ting med hende, som de da ikke ved noget om.

Der bliver koblet en børnekonsulent på hende fra på tirsdag, hvor jeg skal sætte hende ind i, hvad der er sket og kommer til at ske i min datters verden. Jeg siger så til min x-svigermor at jeg lige vil ringe til statsforvaltningen og forhøre om de hat modtaget ansøgningen om samvær, for så kan jeg fortælle det til den konsulent. Men så hidser hans mor sig op, og siger at jeg ikke skal blande mig i deres sager, jeg skal ikke dobbelttjekke dem, og jeg er ikke hans mor mere, nej det har jeg da forhåbentlingt aldrig været Hun har simpelthen en så ydmygende måde at tale ned til en på, og der var ingen der kunne overhøre hende.

Jeg er simpelthen så frustreret over det her, at jeg nu ikke synes at jeg kan være med til samvær, så længe hun er der, og blander sig.

Vores datter får stort set ingen alenetid med handes far på denne her måde, og hans mor blander sig simpelthen i ting hun ikke skal.

What to do girls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, ville bare ikke forlade dig unden og give dig et med på vejen!

Sofie

Anmeld

29. januar 2011

B&J

Nu ved jeg ikke om i gøre gennem amtet eller men kan man ikke snakke med dem??? om en opsynsmand eller dame tager din datter med til hendes far..

og åhhh lyder selt ikke som en sjov dag overhovede kæmpe krammer til dig

Anmeld

29. januar 2011

2721

Jeg syntes du skal kontakte statsforvaltningen og fortælle hvordan du oplever din x-svigermors indblandning i fars samvær med din datter og fortæller at du føler det påvirker din datter på en meget negativ måde.

Anmeld

29. januar 2011

Carina1977

Uhhh den der mor ahgrrr

jeg må lige give dig et klap på skulderen over at du har undladt at eksplodere overfor hende. jeg personligt ville nok have svært ved det

Jeg ved ikke rigtig hvad du kan gøre, andet end at afvente hvad der sker. Hvis han søger om fast samvær, skal i jo begge møde op til statsforvaltningen, så du har stadig noget at skulle have sagt der. Og så kan du jo også nævne overfor dem at der er koblet en børnekonsulent på jeres datter, og at du måske gerne vil have, at de lige snakker med hende, inden de tager en beslutning om evt. samvær

Anmeld

29. januar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg synes også at du skal råbe højt i gevær... Den mor har intet at gøre ved de overvåget samvær, som skal være mellem far og datter, samt enten dig eller en konsulent, som amtet stiller til rådighed...

Jeg synes især det er vigtig at du får en med fra amtet, som kan overvære disse besøg, så der er en fagperson med, som kan dokumentere hvordan dette her påvirker din datter.. troede også det var obligatorisk, når det var overvåget besøg.. ellers har de jo kun jeres ord for hvordan det går og det ender jo med påstand mod påstand i retten... Så et HMM herfra..

Håber du finder en løsning, for at beskytte din datter, for dette lyder ikke sund for nogen af jer... Hverken dig, faderen eller sin datter... ud med den svigermor..

Kram herfra

Mette

Anmeld

29. januar 2011

jakobsen196

Pyyhhh.....tag en dag af gangen.....

Anmeld

29. januar 2011

wamse

Vi var ved børnesagkyndig rådgivning i november 2010, hvor aftalen blev at jeg skulle være med til deres samvær mindst 1 år frem, pga hans baggrund og psykiske udsving. Jeg skulle så fungere som en overvåger af deres samvær, for min/vores datter er ekstrem usikker når jeg ikke er der, det er der selvfølgelig en grund til, og han ved udemærket godt hvad hun har været udsat for

Vi afventer nu at hans ansøgning om samvær får en dato, for så må vi bare køre det den vej. Er simpelthen så træt af at forsøge at gøre dem tilfredse, og så få det her tilbage fra dem

Han viser ydermere i dag, at han virkelig er i en ustabil periode, hvor vores datter, så kommer på overarbejde, for at aflæse ham

Anmeld

29. januar 2011

wamse

B&J skriver:

Nu ved jeg ikke om i gøre gennem amtet eller men kan man ikke snakke med dem??? om en opsynsmand eller dame tager din datter med til hendes far..

og åhhh lyder selt ikke som en sjov dag overhovede kæmpe krammer til dig

Nej det har bare været en l**** dag Min datter er selvfølgelig helt oppe og køre nu.

Grunden til at det ikke er en fremmed, der skal være overvåger, er fordi hun psykisk har nogle reaktioner på alt det hun/vi har været igennem, så hun føler kun tryghed ved mig, og i børnehaven søger hun aldrig trøst ved nogen voksne.

Vi bliver så nød til nu at afvente en dato for behandling omkring hans ansøgning om samvær.

Anmeld

29. januar 2011

B&J

wamse skriver:

Nej det har bare været en l**** dag Min datter er selvfølgelig helt oppe og køre nu.

Grunden til at det ikke er en fremmed, der skal være overvåger, er fordi hun psykisk har nogle reaktioner på alt det hun/vi har været igennem, så hun føler kun tryghed ved mig, og i børnehaven søger hun aldrig trøst ved nogen voksne.

Vi bliver så nød til nu at afvente en dato for behandling omkring hans ansøgning om samvær.

åhhh stakkels din datter, det må være så pisse hårdt af så på

håber snart der kommer en ende på det så hun bedre kan forstå tingene... men dejligt hun har en mor som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.