Hvad kostede jers bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

henh01

tinasmor skriver:

Hold da op det er da det mest billige jeg længe har hørt. 75 kr pr kuveret incl fri bar. Går ud fra det ikke er på Sjælland?

beklager men det er 875 kr. Mit 8 tal virker meget dårligt. haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

tinasmor

henh01 skriver:

beklager men det er 875 kr. Mit 8 tal virker meget dårligt. haha

SÅ kan jeg bedre forstå det. Det lød bare FOR godt til at være sandt.

Anmeld

29. januar 2011

lauras*mor*

SanneBoe skriver:

Det var godt nok billigt, vores bliver ikke det vilde og luksus, men vi bliver bare SÅ mange mennesker, tøjet har vi også udset os og jeg har forelsket mig i en brudekjole til 1700,- kr. ved Lily, så det var jo da til at overkomme

vi var også kun 29... men hvis du regner med ca 1000 pr person så er alt betalt..

det var en god pris jo... vi fandt min kjole til 1000 sat ned fra 2100..   ophørsudsalg er bare super fedt...

vores var heller ikke vildt og luksus.. Det gad vi ikke.. men det var skide hyggeligt og den bedste dag ever..

Anmeld

29. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

vi brugte ca 30000,- inkl. alt. kjole og tilbehør (6000,-) tøj til mand og 2 børn (6000,.) ringe (3000,-) så var resten limo, frisør, mad, festsal, brudebuket osv....

Anmeld

29. januar 2011

oerbaek

Jeg kan se mit bryllup har været nooget dyrer vi sat 70000 af til det vi holdte det på en kro her på sjælland et fantastisk sted med mad, drikkelse, service, betjening osv, og selvfølgelig overnatning til os som brudepar, det var en fantastisk dag, inkluderet i prisen var så også tøj til os begge og to børn min kjole var også dyr den kostede ca 8000

Anmeld

29. januar 2011

Brams

SanneBoe skriver:

Vi har længe gået og snakket om endelig at skulle blive gift, men da vi egentligt er lidt nogle nærigrøve ville jeg lige hører hvordan jeres store dag gik, hvor mange i var og hvad det løb op i?

Vi blev gift for snart 8 år siden og brugte 80.000 kr. Vi var 32 til festen

Anmeld

30. januar 2011

misslea

SanneBoe skriver:

Vi har længe gået og snakket om endelig at skulle blive gift, men da vi egentligt er lidt nogle nærigrøve ville jeg lige hører hvordan jeres store dag gik, hvor mange i var og hvad det løb op i?

Uhaa... alt ialt løb vores bryllup op i 160.000 kr!!

Vi var 120 til reception og 80 til middag om aftenen!!!

Det er SINDSYGT mange penge, men det var alle pengene værd!! Vi havde sparet pengene op selv, plus fået 20.000 kr af mine forældre, og også ca. tilsvarrende fra Martins forældre!!!

Det var den VILDESTE fest nogensinde....!!!

Anmeld

30. januar 2011

MyLove E

Hej.

Vi blev gift i september. Det blev holdt på Kro, det var noget af det bedste mad jeg fået og der var 81 gæster. Vi havde limo. Og jeg havde 4 brudepiger. Det var helt fantastisk musik. Det var den bedste dag :-) Vi har betalt ca 110.000, men det var alle penge hver. Vi havde ikke nået at spare så meget op, vi har været sammen i 2år. Vi har fået lidt af min mor og lidt af hans forældre.

Knus Tanja

Anmeld

30. januar 2011

Mumto3

Vi blev gift fo 8½ år siden og bruge ca. 100.000kr på det, og det var ALLE pengene værd. Vi havde ikke det perfekte bryllup, men det var fantastisk og fedt at gøre alt det vi gerne ville.

Vi betalte ikke det hele selv! Men ca. halvdelen fik vi i 'gave'.

Hvis nogen spørger mig om jeg ville priotere sådan igen, nu efter vi har fået 3 børn må jeg bare sige JA!!!

Man kan HELT SIKKERT holde et fantastisk bryllup for meget mindre!!! -og måske også et mere 'ægte' bryllup, men for os var det bare det rigtige.

Anmeld

30. januar 2011

Lullaby

15000 ca. Det var inkl barnedåb  Mad, lokale, tøj, ringe, kirke, drikkelse og en lille overnatning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.