Hvad kostede jers bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Ploffer

Vi skal giftes d. 30/7 og lejer et forsamlingshus... det koster 3400 kr.

Maden overvejer vi at bestille hos Kokken og Jomfruen. De har et totalarrangement til 170 kr. pr kuvert. Det er med 4 retter mad ( forret, hovedret, dessert og natmad ) 1 flaske vin pr kuvert, 3 stk chokolade pr kuvert og kaffe  Ca. 8000 kr. inkl. levering.

Fadøl har vi min svigerfar en god ven der leverer, så vi skal kun betale for fustagerne. Vi regner med ca, 1500 kr 

Brudekjole har jeg set til 1000 kr. i Lilly. Manden genbruger sit fest jakkesæt, og køber ny skjorte og vest... ca. 1500 kr.

Bryllupskagen laver jeg selv...

Brudebuket laver min veninde, så et par hundrede kr til blomster 

Min svoger er dj for Humleridderne så vi satser på at han finder nogle der vil sørge for noget musik Ca. 1000 kr.

Så hvis vi siger 20000 kr er det nok meget passende... men der kommer nok ekstra udgifter...der er sikkert noget jeg ikke har tænkt på 

Vi bliver omkring 50 inkl. 5 børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Tennamor

Vi brugte ca. 50.000 kr på vores bryllup.

-Min kjole kostede 5000 og min mand genbrugte sit jakkesæt (købte dog ny skjorte, slips og sko).

-Min svigermors venner (begge kokke) lavede maden. 3 retters menu, hvor hovedretten var buffet.

-Sprut, vin og vand havde vi selv købt i Tyskland.

-Lokalet var et beboerlokale, som vi lejede hele weekenden for 300 kr.

-Fotograferne var amatørfotografer. De kostede ca det halve end ellers og var mindst ligeså gode 

-Musiken var en dj som spillede fra kl. 18-02

-Bryllupskagen fik  vi i gave af svigermor

-Vi havde lånt en ferrari til at køre fra kirken til fotoshoot og videre til festen.

En perfekt dag som jeg for alt i verden ikke ville have været foruden

Anmeld

29. januar 2011

henh01

Når vi skal giftes skal vi holde det i et selskabslokale hvor man betaler 75 kr pr kuv. det er inkl mad 3 retter og natmad, fri bar inkl spiritus), borddækning, oprydning, servering osv. Man skal simpelthen kun sørge for sig selv

Vi bliver ca 45 og udgiften til selskabslokalet vil løbe op i lige knap 40.000 Herudover kommer der tøj både brud, gom og unger) inkl negle, hårdopsætning mv 15000 kr, fotograf 3000 kr og kørsel 2000 kr - Alt i alt 60.000 kr Derudover overvejer vi at arrangere en taxa der kan hente og bringe gæsterne natten lang.

Max 70.000 kr kommer det til at koste. Og vi har af samme årsag ikke sat dato

Anmeld

29. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Det kostede en lækker bøf på en skøn resturant....

Jeg har aldrig drømt om at stå hvid brud og lege prinsesse for en dag. Vil meget hellere ud at rejse, og føle at jeg rent faktisk får noget for pengene

Anmeld

29. januar 2011

mullesmith2

Åh jeg vil også giftes engang om 4-5år først når jeg er færdig med uddannelse og det hele og vi syntes vi har råd. Vi bliver nok også omkring 70 mennesker så det bliver en kæmpefest og jeg glæææder mig. Har allerede lavet en opsparringskonto der står dog kun 30kr eller sådan noget da det blev lidt dyrt lige at få tvillinger ligepludslig hehe så må starte forfra med den opsparring nu hehe Meen skal nok få skrabt noget sammen til det helt store bryllup med hvid brud og stor bryllupskage.  En rigtig prinsessedrøm.

Anmeld

29. januar 2011

Hvem?

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det kostede en lækker bøf på en skøn resturant....

Jeg har aldrig drømt om at stå hvid brud og lege prinsesse for en dag. Vil meget hellere ud at rejse, og føle at jeg rent faktisk får noget for pengene

Ja, så forskellige man er, herhjemme hader vi at rejse, en weekendtur er rigeligt til os

Anmeld

29. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

SanneBoe skriver:

Ja, så forskellige man er, herhjemme hader vi at rejse, en weekendtur er rigeligt til os

Hehe, jep men det er da kun rart vi er forskellige...

Anmeld

29. januar 2011

Hvem?

mullesmith2 skriver:

Åh jeg vil også giftes engang om 4-5år først når jeg er færdig med uddannelse og det hele og vi syntes vi har råd. Vi bliver nok også omkring 70 mennesker så det bliver en kæmpefest og jeg glæææder mig. Har allerede lavet en opsparringskonto der står dog kun 30kr eller sådan noget da det blev lidt dyrt lige at få tvillinger ligepludslig hehe så må starte forfra med den opsparring nu hehe Meen skal nok få skrabt noget sammen til det helt store bryllup med hvid brud og stor bryllupskage.  En rigtig prinsessedrøm.

Kender det al for godt, har dog ikke tvillinger, men alligevel har jeg to drenge fra 2010, så min opsparing røj li til en nyere bil

Vores ska ikke være det vilde, men vi blir bare så mange, så det render pludselig stærkt

Anmeld

29. januar 2011

L-Mortil3

SanneBoe skriver:

Vi har længe gået og snakket om endelig at skulle blive gift, men da vi egentligt er lidt nogle nærigrøve ville jeg lige hører hvordan jeres store dag gik, hvor mange i var og hvad det løb op i?

Vi brugte 1500 kr, og det var på maden til vores gæster (16 stk)
- Vi var derhjemme.

Jeg havde lånt brudekjolen, Morten havde lånt hans sæt.

Liams bryllupssæt kostede 149 kr i H&M

Vi blev viet på rådhuset, spiste super god mad (både middags og aftensmad) og råhyggede hele dagen i familiens skød

VERDENS bedste bryllup hvis du spørger mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2011

tinasmor

henh01 skriver:

Når vi skal giftes skal vi holde det i et selskabslokale hvor man betaler 75 kr pr kuv. det er inkl mad 3 retter og natmad, fri bar inkl spiritus), borddækning, oprydning, servering osv. Man skal simpelthen kun sørge for sig selv

Vi bliver ca 45 og udgiften til selskabslokalet vil løbe op i lige knap 40.000 Herudover kommer der tøj både brud, gom og unger) inkl negle, hårdopsætning mv 15000 kr, fotograf 3000 kr og kørsel 2000 kr - Alt i alt 60.000 kr Derudover overvejer vi at arrangere en taxa der kan hente og bringe gæsterne natten lang.

Max 70.000 kr kommer det til at koste. Og vi har af samme årsag ikke sat dato

Hold da op det er da det mest billige jeg længe har hørt. 75 kr pr kuveret incl fri bar. Går ud fra det ikke er på Sjælland?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.