Anonym skriver:
Ja som overskriften siger, hva gør jeg hvis han smutter?
Jeg er på KH og har den dejligste datter på knap 4 mdr. Jeg vil utrolig gerne starte som sosu hjælper til august, men ved ikke om kommunen evt vil hjælpe mig for hvis han smutter så er jeg da rimelig lost, både følelsesmæssigt men også pengemæssigt 
Men hvis han nu smutter, hvornår kan jeg så søge de forskellige ting og hvor hurtigt får man dem?! Og hvor man kvm må jeg ha, hvis der kun er min datter og jeg for at ku få max boligstøtte???
Åh er så tabt, havde aldrig håbet jeg skulle ende sådan her 
Du kan inde på din kommunes hjemmeside lave beregning med hensyn til boligsikring og der står også de gældende regler.
Der kan du også samtidig søge friplads og der står også hvor meget man må tjene for at få friplads eller delvis friplads.
Samtidig skal du søge om ekstra børne bidrag samt ekstra ordinært bidrag.
udover det kan du alt afhæning af hvor meget faderen tjener søge ham om forhøjet børnebidrag.
foruden det kan du hvis du skal på su vist nok få nogen dobbelt ydelser fordi du er alene. Men det meste af det kan du finde inde under din hjem kommunes hjemmeside.
Til sidst lige en kæmpe
til dig det skal nok gå alt sammen. Blot et lille bump på vejen og husk det gør dig kun stærkere selvom det er svært i starten så få det bedste ud af det.
Anmeld