Portræt-maleri af dit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. februar 2011

Marie1

Hej.

Super flotte billeder - jeg vil helt sikkert gerne bestille et. Hvis jeg sender en mail i dag med billedet, kan det så nå at være færdigt til den 18/3?  Jeg får brug for at det bliver sendt, da jeg bor på Lolland, så det kommer oveni.

mvh Karina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

AnneBJ

Undskyld hvis der er spurgt om det, jeg har ikke læst hele tråden... 

Men hvad størrelse laver du billederne og hvad koster det? 
Sender du?

Glæder mig til svar, da jeg har både en (kommende) far og mormor, som skal modtage gaver når vores baby er nogle måneder! ...  

Anmeld

23. februar 2011

Mia&Allan

linselouise skriver:

40*40cm, kun 1 portræt på et maleri

kun 500,- plus evt. porto.

Du bestemmer selv farvevalg.

Skriv til mig på kontakt@liselarsen.dk og vedhæft gerne det billede du ønsker malet, evt. flere hvis du er i tvivl

Jeg har lige tilladt mig, at tilføje dig på min mail.

Jeg skal da bare ha et billede af min bisse, såsnart pengene er til det. Skriver du tekst på billederne også?

Anmeld

23. februar 2011

L.J.L

Marie1 skriver:

Hej.

Super flotte billeder - jeg vil helt sikkert gerne bestille et. Hvis jeg sender en mail i dag med billedet, kan det så nå at være færdigt til den 18/3?  Jeg får brug for at det bliver sendt, da jeg bor på Lolland, så det kommer oveni.

mvh Karina.

Ja, det kan jeg sagtens nå Skriv til mig på kontakt@liselarsen.dk så finder vi ud af noget!

Anmeld

23. februar 2011

L.J.L

AnneBJ skriver:

Undskyld hvis der er spurgt om det, jeg har ikke læst hele tråden... 

Men hvad størrelse laver du billederne og hvad koster det? 
Sender du?

Glæder mig til svar, da jeg har både en (kommende) far og mormor, som skal modtage gaver når vores baby er nogle måneder! ...  

Det er helt ok

fra str. 40*40 og opefter og fra 500,- og opefter.

Altså et 40*40 med et portræt koster 500,- og så fremefter hvor mange portrætter du ønsker og hvilken str.

Anmeld

23. februar 2011

L.J.L

Mia&Tonny skriver:

Jeg har lige tilladt mig, at tilføje dig på min mail.

Jeg skal da bare ha et billede af min bisse, såsnart pengene er til det. Skriver du tekst på billederne også?

Det lyder godt

Jeg kan godt tilføje lidt tekst, men begrænset.

Anmeld

23. februar 2011

smokin

linselouise skriver:

40*40cm, kun 1 portræt på et maleri

kun 500,- plus evt. porto.

Du bestemmer selv farvevalg.

Skriv til mig på kontakt@liselarsen.dk og vedhæft gerne det billede du ønsker malet, evt. flere hvis du er i tvivl

Hej jeg vil rigtig gerne købe et... men hvor lang leveringstid har du? 

Anmeld

23. februar 2011

L.J.L

Zette skriver:

Hej jeg vil rigtig gerne købe et... men hvor lang leveringstid har du? 

Det er jeg da glad for

Hvis du bestiller idag 1 uge til 14 dage (hvornår skal du bruge det?)

Det er svært at sige for fremtiden for det kommer an på hvor mange bestillinger jeg har.

Anmeld

23. februar 2011

smokin

linselouise skriver:

Det er jeg da glad for

Hvis du bestiller idag 1 uge til 14 dage (hvornår skal du bruge det?)

Det er svært at sige for fremtiden for det kommer an på hvor mange bestillinger jeg har.

Altså det haster ikke det er bare herhjem til... synes virkelig de er smukke. Skal lige først finde et billede og så kigge dine designs... kan jeg kigge et sted på nogle flere? 

Anmeld

23. februar 2011

L.J.L

Zette skriver:

Altså det haster ikke det er bare herhjem til... synes virkelig de er smukke. Skal lige først finde et billede og så kigge dine designs... kan jeg kigge et sted på nogle flere? 

tak

Ja du kan se et lille udpluk på www.liselarsen.dk du kan også sende mig en mail på kontakt@liselarsen.dk så kan jeg sende dig nogle af de nyere malerier jeg har lavet.

Alle er jo i samme stil, men du bestemmer helt selv farver og opstilling på maleriet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.