Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
40*40cm, kun 1 portræt på et maleri
kun 500,- plus evt. porto.
Du bestemmer selv farvevalg.
Skriv til mig på kontakt@liselarsen.dk og vedhæft gerne det billede du ønsker malet, evt. flere hvis du er i tvivl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For fisen hvor er det fede/flotte!!
Er det dig der maler dem?
StephanieJ skriver: For fisen hvor er det fede/flotte!! Er det dig der maler dem?
tak Ja det er mig der maler.
linselouise skriver: tak Ja det er mig der maler.
Du skal helt sikkert gemmes så jeg kan lave bestilling når jeg engang får mig en bebs Hvis du stadig maler dem til den tid
StephanieJ skriver: Du skal helt sikkert gemmes så jeg kan lave bestilling når jeg engang får mig en bebs Hvis du stadig maler dem til den tid
Du skal være meget velkommen ihvertfald, stopper nok ikke med at male lige foreløbig
linselouise skriver: Du skal være meget velkommen ihvertfald, stopper nok ikke med at male lige foreløbig
Kanon, så har du en bestilling engang i fremtiden ihvert fald
woow, de er rigtig flotte, nu ved jeg hvad manden skal ha' i fødselsdagsgave Hvor langtid ta'r det at male?
sådan et vil jeg vildt gerne have af min datter... hvor lang tid tager det at male, og skal du have penge først?? synes de er vildt flotte..
WAAOOOWW..!!!! Hvor er de flotte
Sådan et par billeder må jeg eje af mine 2 guldklumper (skal bare lige have fundet 1000 kr jeg kan undvære)
Det ligner forresten Jonte på de nederste billede, er det det?
Hvor er de flotte. Glæder mig til jeg har født, så skal jeg da helt sikker se om manden vil invistere i sådanne et billed. Mangler lige noget specielt til enden af spisebordet. Og et af bonusdatteren..
Hold kæft de flotte..!! Undskyld jeg bander smiler..
super flotte.
gemmer lige denne side i "farvoritter" på computeren, så kan jeg altid vende tilbage til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128