behandlingstid i statsforvaltningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Talbutikken

wamse skriver:

Jeg har fået af vide at jeg ikke ville kunne bede dem om at starte en sag omkring samvær, da jeg har den fulde forældremyndighed.

Der ligger ikke en afgørelse i forvejen, kun 2 samtaler ved en børnesagkyndig rådgiver, senest i november måned 2010

Hmm.. Der er noget med at der skal være gået minmum 3 mdr. fra en sag til en anden, før de vil genoptage den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Talbutikken

wamse skriver:

Jeg har fået af vide at jeg ikke ville kunne bede dem om at starte en sag omkring samvær, da jeg har den fulde forældremyndighed.

Der ligger ikke en afgørelse i forvejen, kun 2 samtaler ved en børnesagkyndig rådgiver, senest i november måned 2010

Desværre har jeg en oplevelse af at der er meget stor forskel på hvad man få at rådgivning, feks. via telefon rådgivningen. Derfor er det altid bedst at henvende sig til den sagsbehandler der har med ens konkrete sag at gøre.

Anmeld

28. januar 2011

wamse

Talbutikken skriver:

Desværre har jeg en oplevelse af at der er meget stor forskel på hvad man få at rådgivning, feks. via telefon rådgivningen. Derfor er det altid bedst at henvende sig til den sagsbehandler der har med ens konkrete sag at gøre.

Jeg prøver at ringe der ned mandag, for høre om deres sagsgang, og om de over hovedet har hørt fra ham

Anmeld

2. februar 2011

Lene-Oliver

wamse skriver:

Min datters far har valgt at søge statsforvaltningen omkring samvær, da han åbenbart er utilfredsmed med forholdene nu

Men nogen der har erfaring med, hvor lang tid der går til jeg hører fra statsforvaltningen? Jeg ved det nemlig kun fra hendes far, at han har søgt.

Hvad er forløbet så nu?

Håber i har nogle erfaringer her

Jeg valgte at kontakte statsforvaltningen, da olivers far ikke overholdt vores aftaler og jeg hørte fra dem efter en uge og vi skal til møde nu på onsdag. Der står at vi begge er indkaldt til mødet og det ca vil vare to timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.