behandlingstid i statsforvaltningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.551 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

wamse

Min datters far har valgt at søge statsforvaltningen omkring samvær, da han åbenbart er utilfredsmed med forholdene nu

Men nogen der har erfaring med, hvor lang tid der går til jeg hører fra statsforvaltningen? Jeg ved det nemlig kun fra hendes far, at han har søgt.

Hvad er forløbet så nu?

Håber i har nogle erfaringer her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sof

Mener der gik en måned eller 2 fra jeg fik brevet til vi var derinde.

Anmeld

28. januar 2011

wamse

Sof skriver:

Mener der gik en måned eller 2 fra jeg fik brevet til vi var derinde.

Men hvor lang tid gik der fra han havde indsendt det, til du hørte fra statsforvaltningen? Min eks har indsendt i starten af januar.

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

wamse skriver:

Men hvor lang tid gik der fra han havde indsendt det, til du hørte fra statsforvaltningen? Min eks har indsendt i starten af januar.

Det er forskelligt fra amt til amt. Nogen steder går der ikke særlig længe andre flere måneder.

Anmeld

28. januar 2011

wamse

mortil3trustrup skriver:

Det er forskelligt fra amt til amt. Nogen steder går der ikke særlig længe andre flere måneder.

Ok

Men når man hører fra dem, skal man så komme med indsigelser, eller får man tilsendt en dato med det samme? Det kan måske også være individuelt fra region til region.

Anmeld

28. januar 2011

frk Jensen

Hey..

Det kommer helt an på hvor meget de har at arbejde med i forvejen, hvad amt du har, og om har lavet det som en hastesag...

Jeg sendte dokumenter osv ind sidste mandag, og skal i amtet i næste uge...

Anmeld

28. januar 2011

wamse

frk Jensen skriver:

Hey..

Det kommer helt an på hvor meget de har at arbejde med i forvejen, hvad amt du har, og om har lavet det som en hastesag...

Jeg sendte dokumenter osv ind sidste mandag, og skal i amtet i næste uge...

hvilke dokumenter skulle du indsende?

Anmeld

28. januar 2011

loppen82

wamse skriver:

Min datters far har valgt at søge statsforvaltningen omkring samvær, da han åbenbart er utilfredsmed med forholdene nu

Men nogen der har erfaring med, hvor lang tid der går til jeg hører fra statsforvaltningen? Jeg ved det nemlig kun fra hendes far, at han har søgt.

Hvad er forløbet så nu?

Håber i har nogle erfaringer her

Da min datters far sendte papirerne til amtet modtog d dem d 5 dec  og d 10 dec  fik jeg brev med en tid...

Det kommer an på hvor mange sager de har...

Hvad landsdel høre du under???

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

wamse skriver:

Ok

Men når man hører fra dem, skal man så komme med indsigelser, eller får man tilsendt en dato med det samme? Det kan måske også være individuelt fra region til region.

Så får du dato med det samme. og indsigelser skal du så komme med den dag inde til mødet.

Anmeld

28. januar 2011

wamse

loppen82 skriver:

Da min datters far sendte papirerne til amtet modtog d dem d 5 dec  og d 10 dec  fik jeg brev med en tid...

Det kommer an på hvor mange sager de har...

Hvad landsdel høre du under???

Jeg bor i region syddanmark.

Det var godt nok hurtigt du hørte fra dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.