Veninder søges omkring 8570 Trustrup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

mortil3trustrup

mulle7430 skriver:

hejsa

jeg vil også meget gerne skrive med jer :-) jeg bor i 7430 ikast så vis i har lyst er jeg her også ;o) smiler

Du skal være rigtig hjertelig velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

mortil3trustrup

mulle7430 skriver:

hejsa

jeg vil også meget gerne skrive med jer :-) jeg bor i 7430 ikast så vis i har lyst er jeg her også ;o) smiler

Hvad laver du til hverdag?

Fritids interesser?

Hvor mange børn alder og køn?

Jeg har 3 piger på 8.6 og3 år. Jeg er hjemmegående for tiden. Elsker at sy, være på camping, mine unger, min hund og selvfølgelig min kæreste .

Jeg meldte mig herinde fordi jeg ingen omgangs kreds har her i Jylland da jeg er flyttet hertil for nyligt. så tænkte at dette var stedet at udvide omgangs kredsen med andre som også har børn

Anmeld

2. februar 2011

mulle7430

tusinde tak )

jamen jeg er 37 år og mor til 6 tøser på 8-9-10-11-15-19 år og har 2 børnebørne på 2 år og 7 mdr ;o) så her er liv og glade dage ;o)

jeg bor i ikast i hus med min forlovede på 37 som jeg har været sammen med nu i 14 år :-)

jeg elsker og lave næsten alt kreative ting og bage kager og pynte dem )

ja det var så lige kort om mig ;o) smiler

Anmeld

2. februar 2011

mulle7430

mulle7430 skriver:

tusinde tak )

jamen jeg er 37 år og mor til 6 tøser på 8-9-10-11-15-19 år og har 2 børnebørne på 2 år og 7 mdr ;o) så her er liv og glade dage ;o)

jeg bor i ikast i hus med min forlovede på 37 som jeg har været sammen med nu i 14 år :-)

de smileys dur ikke sssss kan ikke rigtig finde ud af det smiler sødt

Anmeld

2. februar 2011

mortil3trustrup

mulle7430 skriver:

tusinde tak )

Smiler ja der må bestemt være gang i den men også dejligt med alle de børn omkring en

Min kæreste har også 3 børn så når vi alle er samlet så er her også gang i den med 4 piger og 2 drenge i alderen 3 til 15 år. Men elsker børn og syns kun det er dejligt når der er mange af dem.

Skal dog ikke have flere... min krop kan ikke klarer flere.

Anmeld

2. februar 2011

mortil3trustrup

annekarina skriver:

Hej...

Har du kigget om du har et hoved / hale fad ?

knus karina.

Hej

Så kom jeg over og fik kigget har desværre ikke hoved hale fad, men har fundet det andet frem til dig. Hvis jeg ikke får det bedre kommer jeg ikke til silkeborg på fredag så hvis du lige sender mig en pb med din adresse så jeg kan sende det til dig.

Anmeld

2. februar 2011

annekarina

hej camilla.

kommer du på fredag eller sender du tingene...

knus karina.

Anmeld

30. juni 2011

Silja

Hej

Jeg vil også gerne være med, jeg har tre piger på 7,6 og 1 år.

Vi bor i Århus og jeg er tilflytter fra Odense :-)

VH

Mette

Anmeld

30. juni 2011

annekarina

hej mette.

det lyder da godt... jeg søger osse veninder.... jeg har 4 børn på 10 år, 7 år, 5 år og 4 mdr.... jeg bor sammen med min mand i silkeborg...

hvad laver du til dagligt ....

knus karina....

Anmeld

25. oktober 2011

heidi_anna_1982

Hej!
Fandt dette emne med google og ville høre om I stadig søger veninder?

Er tilflytter til Randers, og søger netop nogen veninder her i Jylland, hvor man kan mødes... uden børn.

Er 29, har tvillingedrenge der er snart 5 år og bor med dem og min mand i midtbyen.

Jeg interesser mig for mange ting: motion, naturen, rejse, madlavning og bagning (især hvis det er i den sundere ende), gode film+serier, læse bøger og lytte til musik osv., osv. 

Jeg er faktisk tilflytter til DK fra Island, så alle mine nære veninder bor i et andet land, så jeg savner sådan lidt at have nogen at knævre løs med over en kop kaffe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.