Veninder søges omkring 8570 Trustrup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.166 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

mortil3trustrup

Hej Alle sammen.

Da jeg er tilflytter hertil trustrup søger jeg veninder til hygge gå ture, en kop cola/kaffe med og uden børn.

Til hyggelig middage. Kort sagt til alt det veninder gør sammen

Mine 3 piger er 8, 6 og 3 år. jeg selv er 28 år gammel. Jeg håber der nogen som vil lege..

Kh Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

annekarina

Hej Camilla.

Jeg søger osse veninder og jeg hedder Karina og bor sammen med min mand og vores tre børn på 10 år, 7 år og 5år i en lejlighed i Silkeborg. Også venter vi baby til marts, som vi glæder os til.

skriv endlig tilbage, da jeg venter og høre fra dig....

knus karina.

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

Hej Karina..

Dejligt at hører fra dig. Og hvor skønt at der er andre lige som jeg som gerne vil udvide deres venne kreds. Som sagt har jeg ikke rigtigt nogen veninder herovre da jeg er tilflytter helt fra sjælland af. Hvor dejligt at i venter en lille ny. Ved i om det bliver en dreng eller pige??

Kh Camilla

Anmeld

28. januar 2011

annekarina

Hej Camilla.

Vi venter os en lille dreng, der skal hedde Malthe....

Hvad laver du til daglig.

knus karina.

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

hvor dejligt. Dejligt navn. Lige pt går jeg hjemme jeg har fået gigt i fingre, kæber, og hofter så går til fys og venter på afklaring omkring hvad jeg skal osv. Hvad med dig ? du skal vel snart til at på barsel?

Anmeld

28. januar 2011

annekarina

Hej Camilla.

det bliver da spændene hvad de finder ud af....

Vores lille baby bliver nok født i uge 7 eller 8, da jeg har sukkersyge. Så vi køre til skejby sygehus hver torsdag til kontrol. Men ellers har jeg været sygmeldt det sidste stykke tid, da jeg blødte bare jeg lavede lidt, men er gået over på barsel den 6 januar.

Men efter min barsel skal jeg tilbage til sejs plejehjem, hvor jeg er i arbejdsprøvning efter jeg har haft en over belastningsskade i venstre arm efter jeg har arbejdet som køkkenassistent.

hvad med dine piger går de i skole og børnehave ?

knus karina.

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

Mine to store går på Toubro skolen her i lyngby og er rigtig glade for det. Den yngste går i bh oppe i Trustrup. De tre børn i har nu er det drenge eller piger? Skidt med sukkersygen bare den er under kontrol og du og bebs har det godt så er det jo fint. Men træls alligevel at skulle have turen til århus hver torsdag alligevel. Hvad laver din mand så?

Anmeld

28. januar 2011

annekarina

Hej Camilla.

Er det på sjælland i bor eller er det i jylland ?

De tre børn vi har er en pige på 10 år, en dreng på 7 år og en dreng på 5 år....

Min mand arbejder i aftenarbejde på grundfos i Bjerringbro, så jeg er alene med børnene eftermiddag og aften i hverdagene....

knus karina.

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

smiler. Vi bor i Jylland på djursland. Men jeg er flyttet hertil fra sjælland af. ok det må være hårdt at være alene med ungerne hver eftermiddag og aften når du samtidig er gravid men selvfølgelig er de jo også så store så de klarer for det meste vel sig selv. Min kæreste arbejder om morgen til eftermiddag på en beton fabrik så han er da heldigvis hjemme om aftenen. når vi altså er sammen. han bor her nemlig ikke.

Anmeld

28. januar 2011

annekarina

Hej Camilla.

Det er da osse hårdt og være så meget alene med ungerne, men det var det arbejde min mand kunne få....Men heldigvis har han fri hver weekend...

skal i så lave noget spændene i weekenden ?

imorgen skal vi til fødselsdag med min fars kærste Helle, hvor vi skal på china house og spise til aften.

knus karina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.