Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal også ud i weekenden. Vi skal hen til min kærestes søster og spise. Så det er dejligt. Ja i disse tider må man tage de job man kan få og så indrette sig efter dette. Men med lidt tilpasselse så går det jo også alt sammen. Har i så nogen fælles fritids interesser? Vi her hjemme nyder at tage på camping. Vi har 3 børn hver og vores ialt 6 unger elsker camping livet lige så meget som vi voksne gør. Jeg selv syer også en del og har gang i en del håndarbejde når mine hænder og ryg ellers vil være med.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej...
Vi kan både lide camping og sommerhus og vores unger elsker det osse, men lige nu går tiden med at forberede vores babys ankomst......
Det eneste håndarbejde min hånd kan holde til er at brodere....
knus karina.
Det er også hyggeligt det gør jeg også selv meget i. Ja det er klart at tiden lige nu går med baby. det er sådan en dejlig tid lige inden man venter spændt på den lille ny, men glæder sig så meget til den dag hvor man endelig får det lille vidunder at se.
ja vi glæder os meget til han bliver født, men der det ved det, at han skal indlægges det første døgn på børneafdelingen på grund af min sukkersyge....
så nu skal vi bare have købt de sidste småting vi mangler til vores baby....
Øv at i skal være indlagt men til gengæld er han jo så også tjekket fuldt ud inden i sendes hjem så man ved der ikke er noget der. Hvad mangler i ellers til lille manden har da en del baby ting liggende?
Hej....
vi mangler til vores baby ; puslepude, babyalarm, barnevognssele, aktivitetstæppe, hoved/hale fad og weekendseng....
hvad har du da af babyting....
Barnevogns sele kan du få af mig. Legetæppe har jeg også Det må du også få. Hoved hale fad kigger jeg lige efter. Men du må selv betale portoen. Jeg skal ikke bruge det og har overvejet blot at smide det ud.
hej....
Det vil jeg gerne have. kan du finde ud af hvad det koster i porto...
Skal jeg nok. Sender det så sammen med regnslag og myggenet. finder det frem og får det vejet på posthus på mandag er det ok?
Det er helt ok.... så høre jeg på mandag hvad det koster...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128