Billedspam, Tamica- knap 5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Tina2

wamse skriver:

Hvor er hun bare skøn

Tak Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Tina2

Secrets skriver:

ÅH hun er dejlig! Man bliver helt blød om hjertet!

Tak, ja hun gør mig bestemt også blød om hjertet Det gør de alle tre

Anmeld

29. januar 2011

Tina2

HelleBelle skriver:

dejlig og smuk skønneste lille tøs jeg længe har set!!!!!

Taaaaak søde Helle  Nu må du altså også snart se hende IRL!!!  Skal I med i Jumboland i vinterferien?

Anmeld

29. januar 2011

Tina2

Solajma skriver:

Århh.. hvor er hun da bare lækker (det er de store troldeunger iøvrigt også) søde, bliver jo nærmest helt skruk igen, af de lækre billeder

Taaak Anja  Håber I har det godt?

Anmeld

29. januar 2011

Tina2

twinboys skriver:

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhrr hun er skøn... Dejlige billeder af Tamica-pigen

Taaaak Majbritt, håber det går fremad med Oliver?

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

Tina2 skriver:

Det er bare så træls når de ikke sover ret længe af gangen... Man styreter jo rundt for at nå mest muligt mens der er ro til det....

Hm, her ELSKER Tamica støvsugeren, har faktisk før haft den til at køre uden at bruge den, en dag det var mega koldt udenfor og hun sov i slyngevuggen herinde, den sover hun nemlig ikke så længe i af gangen. Så stod den bare der og kørte, så snorksov hun  Men efter ca 45 min GAD jeg bare ikke høre på det mere, ha ha  Der gik da heller ikke skide lang tid før hun vågnede efter jeg slukkede den.....

Men behøver ikke ha' den til at køre ellers, det var en dag hun var ret urolig....

Hm, jeg ved ikke hvordan du lige kan gøre. Havde samme problem med Filuca, tror ofte det er et problem med den første netop fordi de ikke er vant til fx søskendelarm. Milas og især Tamica var/er ikke påvirket af de store larmer....

Nej det tænker jeg også....må jeg venligst låne et søskenbarn? Du har jo så mange

Hun har ikke altid været bange for den...og hårtørreren så jeg tænker det også har noget at gøre med hendes udvikling lige nu.

Søvn....ja igår sov hun først kl 14...KL 14!!!!!!! Min far kom og tog Runa kl 12.30 og så fik jeg lige 3 timer uden prinsessen...det trængte vi sgu nok begge til  Har regnet ud, at sidst vi var fra hinanden var i september før min far blev syg  Det er sgu noget pis når man ikke har så meget netværk.

Sjovt at hun ikke sover længe i slyngevuggen...det har jeg ellers hørt at  børn gør

Anmeld

29. januar 2011

Tina2

dorthemus skriver:

Nej det tænker jeg også....må jeg venligst låne et søskenbarn? Du har jo så mange

Hun har ikke altid været bange for den...og hårtørreren så jeg tænker det også har noget at gøre med hendes udvikling lige nu.

Søvn....ja igår sov hun først kl 14...KL 14!!!!!!! Min far kom og tog Runa kl 12.30 og så fik jeg lige 3 timer uden prinsessen...det trængte vi sgu nok begge til  Har regnet ud, at sidst vi var fra hinanden var i september før min far blev syg  Det er sgu noget pis når man ikke har så meget netværk.

Sjovt at hun ikke sover længe i slyngevuggen...det har jeg ellers hørt at  børn gør

Jamen, det tror jeg også mange børn gør  Frigg sover jo lææænge i den Men det gør Tamica bare ikke. Det kan tælles på en hånd hvor mange gange hun har sovet over 1 time i den.... Hun er SÅ glad for barnevognen, så det er fint

Åhh hvor dejligt med tre timer alene, det er da også vildt længe siden sidst så!  Håber du NØD det

Lån du bare Milas, han laver tilpas meget larm

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

Åhh, altså...hun er bare så skøn..du har da bare de smukkeste børn..

Anmeld

29. januar 2011

SiLiMiMa

ej, hvor er hun kær!!

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

Tina2 skriver:

Jamen, det tror jeg også mange børn gør  Frigg sover jo lææænge i den Men det gør Tamica bare ikke. Det kan tælles på en hånd hvor mange gange hun har sovet over 1 time i den.... Hun er SÅ glad for barnevognen, så det er fint

Åhh hvor dejligt med tre timer alene, det er da også vildt længe siden sidst så!  Håber du NØD det

Lån du bare Milas, han laver tilpas meget larm

Det gjorde jeg...jeg støvsugede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.