Billedspam, Tamica- knap 5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Tina2

Som lovet (Dorthe) kommer her en gang billedspam af Tamica, som nu hastigt nærmer sig de 5 mdr.... Hun vejer knap 8 kg, ved faktisk ikke hvor lang hun er.... 65-66 cm vil jeg tro

Hun bli'r ammet 100% men her i februar starter vi op med lidt smagsprøver på grød

Hun er bare så dejlig og langt det meste af tiden super nem. Sover ved siden af mig i sengen og sover fra ca 21.30 til kl. ca 5- bli'r ammet og sover til jeg vækker hende kl. 7.45 når vi skal afsted med de store

Og så en ordentlig gang billedspam af smuksakken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

ekzunz

Stop det  - jeg bliver sgu helt skruk - og vi har RIGELIGT

Hvor er hun dejlig

Anmeld

27. januar 2011

dorthemus

Der var hun joooooooooooooo

Ihh hun er bare så smuk...og stor!!! Vildt at hun vejer så meget og ikke er ældre  Og sikke et sovehjerte...er helt misundelig  Dejlige basselår  

Anmeld

28. januar 2011

Tina2

Znuzke skriver:

Stop det  - jeg bliver sgu helt skruk - og vi har RIGELIGT

Hvor er hun dejlig

Taaaak  Ahhh come on, lige et par stykker mere

Anmeld

28. januar 2011

JulieE

Hvor er hun dejlig Tina!!! Det er da helt vildt... Bliver sgu lidt småskruk Og hvor er hun blevet stor!!! - Hvor er Milas også blevet stor at se på

Anmeld

28. januar 2011

Tina2

dorthemus skriver:

Der var hun joooooooooooooo

Ihh hun er bare så smuk...og stor!!! Vildt at hun vejer så meget og ikke er ældre  Og sikke et sovehjerte...er helt misundelig  Dejlige basselår  

Taaaak, ja hun er bare skønnoooo  Synes jo ikke engang hun er så stor, Milas var ca 1 kg større da han havde samme alder  Filuca nok nogenlunde det samme som Tamica  Men har jo aldrig haft små børn, de har altid ligget over gennemsnittet....

Ja, hun er god til at sove om natten, det er dejligt og det er blevet bedre om dagen, det har nemlig ikke været særlig godt.....

Anmeld

28. januar 2011

Tina2

JulieE skriver:

Hvor er hun dejlig Tina!!! Det er da helt vildt... Bliver sgu lidt småskruk Og hvor er hun blevet stor!!! - Hvor er Milas også blevet stor at se på

Taaak Julie  Du snupper da også bare lige en mere  Ja, det går stærkt, aaaaalt for stærkt!!!!

Hun er nu så nem og så mild, så hygger på barsel

Ja, Milas bli'r jo snart 4 år, det er vildt, kan simpelthen ikke forstå det er 4 år siden han kom! Selvom Tamica er kommet siden synes jeg virkelig lige Milas har været en baby

Håber I har det godt?

Anmeld

28. januar 2011

Pia.

Åååå Hvor er hun altså skøn... Kan slet ikke tåle at se så dejlig en lille pige - Jeg vil også ha' en baby...

Tak for kigget af din smukke Tamica

Anmeld

28. januar 2011

JulieE

Tina2 skriver:

Taaak Julie  Du snupper da også bare lige en mere  Ja, det går stærkt, aaaaalt for stærkt!!!!

Hun er nu så nem og så mild, så hygger på barsel

Ja, Milas bli'r jo snart 4 år, det er vildt, kan simpelthen ikke forstå det er 4 år siden han kom! Selvom Tamica er kommet siden synes jeg virkelig lige Milas har været en baby

Håber I har det godt?

Uh... Tina, når jeg ser sådan en lækker lille unge som Tamica er jeg godt nok fristet, men det må blive om nogle år, når vi har fået noget mere plads. For vi kan altså ikke presse et barn mere ind i lejligheden -Plejer at joke med at hvis vi vinder den store lotto gevinst skal vi have et hus og et barn mere

Jo tak... Vi har det rigtig godt!! Ungerne stor trives. Jacob elsker skolen og Line er børnehaven charmetrold 

Anmeld

28. januar 2011

dorthemus

Tina2 skriver:

Taaaak, ja hun er bare skønnoooo  Synes jo ikke engang hun er så stor, Milas var ca 1 kg større da han havde samme alder  Filuca nok nogenlunde det samme som Tamica  Men har jo aldrig haft små børn, de har altid ligget over gennemsnittet....

Ja, hun er god til at sove om natten, det er dejligt og det er blevet bedre om dagen, det har nemlig ikke været særlig godt.....

Her er nætterne blevet bedre, hun vågner kun én gang sidst på natten for at få mad...og så smågræder hun lidt i drømme men hun vågner ikke af det.....men dagene  Hun vil ikke sove i sin barnevogn nede i gården i øjeblikket så det blir oppe i lejligheden og så sover hun max 1½ time..skide træls for jeg kan ikke foretage mig noget, og slet ikke støvsuge for den er hun nærmest livræd for ....nogen gode idéer til hvordan jeg kan løse det problem??

Runa er jo 8 måneder og vejer ca. 8.6 kg og er ca. 70 cm, sååå deeet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.