dorthemus skriver:
Her er nætterne blevet bedre, hun vågner kun én gang sidst på natten for at få mad...og så smågræder hun lidt i drømme men hun vågner ikke af det.....men dagene
Hun vil ikke sove i sin barnevogn nede i gården i øjeblikket så det blir oppe i lejligheden og så sover hun max 1½ time..skide træls for jeg kan ikke foretage mig noget, og slet ikke støvsuge for den er hun nærmest livræd for
....nogen gode idéer til hvordan jeg kan løse det problem??
Runa er jo 8 måneder og vejer ca. 8.6 kg og er ca. 70 cm, sååå deeet 
Det er bare så træls når de ikke sover ret længe af gangen... Man styreter jo rundt for at nå mest muligt mens der er ro til det....
Hm, her ELSKER Tamica støvsugeren, har faktisk før haft den til at køre uden at bruge den, en dag det var mega koldt udenfor og hun sov i slyngevuggen herinde, den sover hun nemlig ikke så længe i af gangen. Så stod den bare der og kørte, så snorksov hun
Men efter ca 45 min GAD jeg bare ikke høre på det mere, ha ha
Der gik da heller ikke skide lang tid før hun vågnede efter jeg slukkede den.....
Men behøver ikke ha' den til at køre ellers, det var en dag hun var ret urolig....
Hm, jeg ved ikke hvordan du lige kan gøre. Havde samme problem med Filuca, tror ofte det er et problem med den første netop fordi de ikke er vant til fx søskendelarm. Milas og især Tamica var/er ikke påvirket af de store larmer....
Anmeld