B&J skriver:
så sødt... det eneste jeg virker husker fra min fødsel er da jeg føder min søn får ham op og får afvide det er en dreng gisper jeg for kan ikke græde er så over lykkelig hihiih og da hun sagde vi skal se om du skal syges
men skulle jeg ikke puhhh ellers kan jeg ikke huske en pind fra min fødsel alt har jeg læst i papirne eller fået afvide af min mor og kæreste
men havde også veer oven i veer i 16 timer ingen pause kun på 2 timer da jeg fik den epb det er meget mærkeligt
så er det ikk kun mig der ikk kan huske det hele 
jeg vågnede kl 3.30 om natten hvor både mig, kæresten og svigerinden var blevet syge af aftensmaden, og pga af diaré og opkast begyndte veerne stille og roligt, kl 10.30 var der kun 3 min imellem og så var det ellers afsted på fg. var derude ldt over 12 hvor de sagde jeg kun var 2 cm åben så var ikk igang endnu, 14.30 var jeg 4½ cm åben og lidt over 16 var jeg 9 cm åben . kl 16.50 fik jeg lov til at presse og kl 17.03 kom han til verden
det gik utrolig stærkt, den sidste time rystede hele min krop fordi det gik så stærkt 
bagefter sagde jordemoderen at næste gang skulle jeg se om jeg ikk kunne komme inden veerne begyndte, for ellers ville jeg nok ikk kunne nå frem ;P
Anmeld