Oscar 1 måned <3 (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

twinny

ååårrrhhhh... mit  smelter..... så dejlig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

FruHolm <3

B&J skriver:

ja den flyver den suser afsted hihihih har snart en dreng der bliver 1år om 1månede og nogle dage.. og jeg syntes det var igår jeg kom hjem med ham

som en veninde sagde snart knalder han med døren råber dumme mor og flytter hjemme fra og jeg får børnebørn og jeg tænker bare NEJ!!! ikke sig sådan noget min søn bliver hos sin mor altid hø hø hø

ja, har jeg også fået at vide, så nyder hvert sekund og tager en masse billeder og skriver ned hver gang han gør noget nyt, så han kan se det når han bliver voksen

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

Baby-støv skriver:

ååårrrhhhh... mit  smelter..... så dejlig....

ihh tusind taak

Anmeld

27. januar 2011

B&J

sarah Foged skriver:

ja, har jeg også fået at vide, så nyder hvert sekund og tager en masse billeder og skriver ned hver gang han gør noget nyt, så han kan se det når han bliver voksen

jaaaaaaa vi har mange billeder og når man ser dem hold op en forskeld på bare 1år ja man kan jo ikke følge med hihihi

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

B&J skriver:

jaaaaaaa vi har mange billeder og når man ser dem hold op en forskeld på bare 1år ja man kan jo ikke følge med hihihi

tror jeg gerne, det går joo så stærkt det hele. men det er så hyggeligt at sidde og se tilbage på <3

Anmeld

27. januar 2011

B&J

sarah Foged skriver:

tror jeg gerne, det går joo så stærkt det hele. men det er så hyggeligt at sidde og se tilbage på <3

nemlig elsker billeder det er det bedste og et kæmpe minde

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

B&J skriver:

nemlig elsker billeder det er det bedste og et kæmpe minde

ja det er det. skal også invistere i flere albums så de kan blive bevaret godt

Anmeld

27. januar 2011

B&J

sarah Foged skriver:

ja det er det. skal også invistere i flere albums så de kan blive bevaret godt

øhhh det skal vi også bare de første 6mdr gik jeg vist lige lovlig amok kom lige af med en god gange penge for de 500billeder pinligt kæresten kiggede også noget men hallo han er jo dejlig og vi har kun et album

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

B&J skriver:

øhhh det skal vi også bare de første 6mdr gik jeg vist lige lovlig amok kom lige af med en god gange penge for de 500billeder pinligt kæresten kiggede også noget men hallo han er jo dejlig og vi har kun et album

hold da op aner ikk hvor mange billeder vi har nu, omkring 100

har så købt fotopapir til vores printer så vi selv kan printe dem ud

og så bestilt XL blækpatroner

Anmeld

27. januar 2011

B&J

sarah Foged skriver:

hold da op aner ikk hvor mange billeder vi har nu, omkring 100

har så købt fotopapir til vores printer så vi selv kan printe dem ud

og så bestilt XL blækpatroner

ja god ide der komme mange flere billeder... ej ved slet ikke hvad der går af mig men helt ærligt elsker selv min mor har lavet vores album som vi får når vi flytter hjemme fra og vildt dejligt og se alle de billeder og steder og ja alt elsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.