Oscar 1 måned <3 (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

FruHolm <3

B&J skriver:

ja god ide der komme mange flere billeder... ej ved slet ikke hvad der går af mig men helt ærligt elsker selv min mor har lavet vores album som vi får når vi flytter hjemme fra og vildt dejligt og se alle de billeder og steder og ja alt elsker det

ja hehe . det var da dejligt, ville jeg ønske min mor havde gjort, men også fordi jeg selv har manglet at se hvordan jeg var som lille har gjort at jeg synes vores dreng skal have muligheden for at se tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Ellim

Er lige blevet liiidt mere skruk

Anmeld

27. januar 2011

B&J

sarah Foged skriver:

ja hehe . det var da dejligt, ville jeg ønske min mor havde gjort, men også fordi jeg selv har manglet at se hvordan jeg var som lille har gjort at jeg synes vores dreng skal have muligheden for at se tilbage

nemlig forstår jeg godt det er også vildt spænde og vise hvor lille de har været og hvor stor de er nu hihihi fatter ikke selv jeg har været så lille utroligt

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

Ellim skriver:

Er lige blevet liiidt mere skruk

haber snart det bliver jeres tur så

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

B&J skriver:

nemlig forstår jeg godt det er også vildt spænde og vise hvor lille de har været og hvor stor de er nu hihihi fatter ikke selv jeg har været så lille utroligt

ja, det er helt vildt at tænke på

bare nu er det underligt at tænke på at der har været plads til Oscar i min mave

Anmeld

27. januar 2011

B&J

sarah Foged skriver:

ja, det er helt vildt at tænke på

bare nu er det underligt at tænke på at der har været plads til Oscar i min mave

jaaa tænkte jeg også på hvordan min lille dreng kunne være der inde når jeg stod og kiggede og kiggede inde på min mave hihihi

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

B&J skriver:

jaaa tænkte jeg også på hvordan min lille dreng kunne være der inde når jeg stod og kiggede og kiggede inde på min mave hihihi

ja øje målene passer ikk rigtigt

Anmeld

27. januar 2011

B&J

sarah Foged skriver:

ja øje målene passer ikk rigtigt

nej og bare kigge på hans hovede bagefter godt være han var lille mon tænk jeg kunne få ham ud det er jo utroligt og hold op en dejlig følelse tænk af skabe et barn det er jo det mest vidunderlige i livet eller bare stå med at barn der kan bringe familien videre

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

B&J skriver:

nej og bare kigge på hans hovede bagefter godt være han var lille mon tænk jeg kunne få ham ud det er jo utroligt og hold op en dejlig følelse tænk af skabe et barn det er jo det mest vidunderlige i livet eller bare stå med at barn der kan bringe familien videre

ja det er ufatteligt at der er plads til de kan komme ud

ja var så glad da jeg fik ham ud at jeg ikk hørte noget af det jordemodeen sagde bagefter og min svigermor så måtte fortælle det hele

Anmeld

27. januar 2011

B&J

sarah Foged skriver:

ja det er ufatteligt at der er plads til de kan komme ud

ja var så glad da jeg fik ham ud at jeg ikk hørte noget af det jordemodeen sagde bagefter og min svigermor så måtte fortælle det hele

så sødt... det eneste jeg virker husker fra min fødsel er da jeg føder min søn får ham op og får afvide det er en dreng gisper jeg for kan ikke græde er så over lykkelig hihiih og da hun sagde vi skal se om du skal syges  men skulle jeg ikke puhhh ellers kan jeg ikke huske en pind fra min fødsel alt har jeg læst i papirne eller fået afvide af min mor og kæreste men havde også veer oven i veer i 16 timer ingen pause kun på 2 timer da jeg fik den epb  det er meget mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.