Nu kommer Bimmeren!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

misslea

quar20 skriver:

haha herhjemme når der er en der har født eller skrevet et indlæg så siger jeg til manden.. Jamen du ved ... ( navn ) - osv..!!

Så siger han tit - nårh ja hende med det søde profilbillede eller lign.. Så sådanhar jeg fanget ham i at han ALLIGEVEL følger lidt med

hahaha hvor fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

oo

fårk hvor er det syret! jeg stod lige akkurat klokken 15:15 og kiggede på sneen og tænkte "idag kommer Bimmeren"

Anmeld

26. januar 2011

PeruBaby

Hep, hep, hep...  Nu kommer Bimmeren endelig Tillykke Ditte, nu skal du endelig have ham ud

Anmeld

26. januar 2011

BechHannibal

Nøj hvor er det spændene Håber hun for en fantastisk fødsel, trods den ikke er endt som hun ønskede

Anmeld

26. januar 2011

eliasogmor

Rosa skriver:

Hun  skriver desuden at hun nu har veer af 1 minuts varighed med 5 minutter imellem, og at hun desværre ikke må komme i badekar fordi de vil have elektrode på Bimmerens hoved senere, men det er okay - bare han er på vej 

rooooosaaaaa hvordan går det nu????

Anmeld

26. januar 2011

quar20

TbCp skriver:

Jeg læste det som "han har hans diller"

Synes det var noget underligt noget at skrive hihihi

hahahahahahhah griner

Anmeld

26. januar 2011

Rosa

rooooosaaaaa hvordan går det nu????

Der sker ikke så meget mere... Vi har sms'et lidt for et par timer siden om at min svigermor lige er kommet ind af døren, så nu skulle vi give det et par timer og så se hvem af os der lider mest  Så da var hun ihvertfald pænt overskudsagtig taget i betragtning af at hun ligger med udvidelsesveer  Jeg spurgte til om jordmoderen var sød, men har ikke fået svar så der er nok gang i den nu 

Uhh, hele min krop summer helt hver gang jeg tænker på det, så spændende er det! Helt ufatteligt så meget jeg er revet med af situationen 

Anmeld

26. januar 2011

quar20

misslea skriver:

hahaha hvor fedt

Ja det er faktisk lidt skægt..

Med dig har jeg faktisk en

Jeg siger til Rasmus : EJJJJJJ kan du huske hende Wilma jeg viste dig fra baby..!!?.. Øhh siger Rasmus så..!! Ja altså de fik jo taget mavebilleder osv osv osv - og nu kan de så ikke få dem pga... bla bla bla..!! Så siger han så..!! EJJJJ det er hende den kønne med de store fine øjne ikke? haha så han ser sku også billederne

Anmeld

26. januar 2011

quar20

Rosa skriver:

Der sker ikke så meget mere... Vi har sms'et lidt for et par timer siden om at min svigermor lige er kommet ind af døren, så nu skulle vi give det et par timer og så se hvem af os der lider mest  Så da var hun ihvertfald pænt overskudsagtig taget i betragtning af at hun ligger med udvidelsesveer  Jeg spurgte til om jordmoderen var sød, men har ikke fået svar så der er nok gang i den nu 

Uhh, hele min krop summer helt hver gang jeg tænker på det, så spændende er det! Helt ufatteligt så meget jeg er revet med af situationen 

UHHHHHHHHHHHHHHH jeg glæder mig til THE MOMENT

Anmeld

26. januar 2011

MariaJ

Ih, hvor er det spændende. Hep, hep på Bimmeren!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.