Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Jeg læste det som "han har hans diller" Synes det var noget underligt noget at skrive hihihi
Jeg læste det som "han har hans diller"
Synes det var noget underligt noget at skrive hihihi
sådan læste jeg det også he he
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hepper alt hvad jeg kan her... Piiiiiiiiiiift!!
UPDATE:
Ditte skrev kl 14.27 at hun nu havde haft veer i 20 min. - supterkorte men de bider lidt. Hun er 4 cm åben
AnneBJ skriver: Herhjemme var skepsis også STOR i starten over for baby.dk - nu foreslår den kommende fader faktisk af og til "du kan jo prøve at spørge på baby?!"
Herhjemme var skepsis også STOR i starten over for baby.dk - nu foreslår den kommende fader faktisk af og til "du kan jo prøve at spørge på baby?!"
Hahaha, ja lige præcis sådan er det også herhjemme
Rosa skriver: UPDATE: Ditte skrev kl 14.27 at hun nu havde haft veer i 20 min. - supterkorte men de bider lidt. Hun er 4 cm åben
jubiiiiglæder mig sååå meget til at høre om fødslen og bimmeren.Og til at se billeder af den dejlige familie.HEP HEP HEP
SPÆNDENDE
Hun skriver desuden at hun nu har veer af 1 minuts varighed med 5 minutter imellem, og at hun desværre ikke må komme i badekar fordi de vil have elektrode på Bimmerens hoved senere, men det er okay - bare han er på vej
Vi hepper alt herfra
HARH HARH ...Os' mig
Hep hep Ditte, håber du får en alle tiders dejlig fødsel Glæder mig til update, fb og billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128