Nu kommer Bimmeren!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

mullesmith2

Neeej hvor er det altså spændende  Glæder mig til at se den lille bimmer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

misslea

juuuuhuuue hvor spændende!!!!

Anmeld

26. januar 2011

Mettemus

Rosa skriver:

Jeg har netop fået en opdateringssms fra Mikkel, og DK er indlagt på FG, de tager vandet lige om lidt. De tog derind til en checker, og det viste sig at der snart var meget lidt fostervand tilbage så derfor bliver hun nu sat i gang. Bimmeren har det heldigvis fint derinde.

Hun er ved godt mod, og glæder sig, selvom det ikke bliver den planlagte hjemmefødsel.  

Opdateringer følger, men eftersom Kirstine var ude på 5 timer så tvivler jeg på at jeg når at få mange updates før han er ude i armene på sin smukke mor.

Jeg kan ikke modstå fristelsen til lige at lægge en lille snip ud med den superdejlige storesøster fra deres besøg i december - den følger herunder:

DEJLIGT! Han er jo den længst ventede lille baby i historien!

Hils hans smukke mor mange gange og ønsk held og lykke hvis du hører mere fra hende inden Bimmeren kommer til verden, Rosa?

Men det er da lidt ærgerligt med den missede hjemmefødsel...

Anmeld

26. januar 2011

Rosa

Mettemus skriver:

DEJLIGT! Han er jo den længst ventede lille baby i historien!

Hils hans smukke mor mange gange og ønsk held og lykke hvis du hører mere fra hende inden Bimmeren kommer til verden, Rosa?

Men det er da lidt ærgerligt med den missede hjemmefødsel...

Det skal jeg gøre. Hun er vidst ok med at det ikke blev derhjemme - nu handler det bare om at få ham ud 

Anmeld

26. januar 2011

Sofia

Rosa skriver:

Det skal jeg gøre. Hun er vidst ok med at det ikke blev derhjemme - nu handler det bare om at få ham ud 

Godt at høre, selvfølgelig er det ærgerligt, når hun havde set frem til en hjemmefødsel og planlagt det hele, men det vigtigste er bare at Bimmeren kommer til verden SNART og har det rigtig godt. Rigtig dejligt du opdaterer, og skønt at vide hun er ved godt mod!

Anmeld

26. januar 2011

Mettemus

Rosa skriver:

Det kan jeg godt forstå - det lød som om tålmodigheden med den lille Bimmer forsvandt for nogle uger siden efterhånden

Men glæder mig til at se ham - det kan jo ikke undgås at han bliver verdens lækreste baby

Anmeld

26. januar 2011

quar20

WEHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU - så sker der langt om længe noget..!! Her sidder jeg med to meget syge børn, og de forstår altså ikke hvorfor mor her skal tjekke baby.dk HELE tiden..

Anmeld

26. januar 2011

Rosa

WEHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU - så sker der langt om længe noget..!! Her sidder jeg med to meget syge børn, og de forstår altså ikke hvorfor mor her skal tjekke baby.dk HELE tiden..

Tsk tsk - der er så meget "ikke-baby.dk'ere" ikke forstår 

Anmeld

26. januar 2011

quar20

Rosa skriver:

Tsk tsk - der er så meget "ikke-baby.dk'ere" ikke forstår 

haha griner ja det er der..

Den sætning vil jeg i fremtiden bruger på manden som ABSOLUT IKKE forstår hvorfor baby.dk er SÅ VIGTIG Men som jeg siger.

Han har hans dille og det er hi fi galleri og her har jeg baby.dk

Anmeld

26. januar 2011

Rosa

quar20 skriver:

haha griner ja det er der..

Den sætning vil jeg i fremtiden bruger på manden som ABSOLUT IKKE forstår hvorfor baby.dk er SÅ VIGTIG Men som jeg siger.

Han har hans dille og det er hi fi galleri og her har jeg baby.dk

Svenskefanden fatter heller ikke en meter - men af og til så spørger han lige til de navne han kender, eller kigger mig over skulderen hvis jeg sidder og ser billeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.