ja ja da....i dag er vi nede på 1 flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2008

Helle30

Slogs! Den med at gå var ikke møntet på jer. Kan godt læse af dine indlæg, at I har lidt anstrengelser i at få Tif til at agere i en lige lodret linie.
Vi bruger nu også hænderne til at støtte ved gang, for tager vi Sofie under armene, vil hendes ben altid stritte vinkelret frem for kroppen.

Jeg synes bare på et tidspunkt, at alle havde smidt den elendige natflaske, og det føltes somom, vi ikke ville slippe af med den, før Sofie skulle i 3. klasse eller novet. Men det kom helt af sig selv, og det viste sig jo nok, at det var min egen fortjeneste, at det trak så længe ud.
Måske skal man bare tage en weekendaften/overskudsaften og undlade at give den, og så skal man se, om der overhovedet sker noget ved det.
Det værste der kan ske er, at det ikke går - og vi har vel alle en gang suset rundt efter mad på alle tider af natten?

:) - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

BellaT

He He. Jeg skolder også stadig flasker (eller flasken). Jeg føler mig nogle gange SÅ dum, når jeg står der midt i skoldningen:$. For jeg skolder sgi da ikke hans glas og hans gaffel og hans tallerken og hans tandbørste, tsk tsk. Rart at vide at jeg ikke er den eneste halv-psykotiske:P...
Ved ikke hvorfor jeg gør det. Jeg gør det bare og bliver ved til han stopper med natflasken. Tror det er lidt ligesom det der med ikke at måtte træde på stregerne på fortovet.. Er måske bange for at han bliver syg, hvis jeg ikke skolder den. Ha Ha. Hvor dumt!

Knus fra Helle - rablende!

Anmeld

20. september 2008

heaven

Miiikro skriver:

He He. Jeg skolder også stadig flasker (eller flasken). Jeg føler mig nogle gange SÅ dum, når jeg står der midt i skoldningen:$. For jeg skolder sgi da ikke hans glas og hans gaffel og hans tallerken og hans tandbørste, tsk tsk. Rart at vide at jeg ikke er den eneste halv-psykotiske:P...
Ved ikke hvorfor jeg gør det. Jeg gør det bare og bliver ved til han stopper med natflasken. Tror det er lidt ligesom det der med ikke at måtte træde på stregerne på fortovet.. Er måske bange for at han bliver syg, hvis jeg ikke skolder den. Ha Ha. Hvor dumt!

Knus fra Helle - rablende!

hehehe..... jeg gør NØJAGTIG det samme:P
havde skiseme ikke tænkt den tanke der med, at man ikke gør det ved deres andre ting, hehe:$

Jannie

Anmeld

21. september 2008

Loggidut

jeg har tænkt tanken...men jeg kan altså bare bedst med de bliver skoldet!

af og til glemmer jeg jo en flaske om aftenen i hendes seng...og den er sgu ulækker om morgenen...ja og så skolder jeg, skolder jeg en så skolder jeg alle...og sutter...de bliver også kogt/skoldet ivrigt, sammen med tandbørster...ja jeg er sgu lige lidt hygiejnefreak på det punkt.,...hvor i mod at alt andet ligner en svinesti herhjemme :D

Anmeld

21. september 2008

Monica

Her gives der også stadig en godnat flaske... ca 270 ml vælling... Og han æælsker det. Gustav spiser ikke særlig meget til aften, og da er en lille splejs ( Max 9 kg) Så får han alts vælling så længe han vil... Eller måske et par mdr endnu... Ved godt at alle andre gør noget andet, men føler altså at han har brug for det... :$

Moni - som også skolder og skolder....:D

Anmeld

21. september 2008

Loggidut

Monica skriver:

Her gives der også stadig en godnat flaske... ca 270 ml vælling... Og han æælsker det. Gustav spiser ikke særlig meget til aften, og da er en lille splejs ( Max 9 kg) Så får han alts vælling så længe han vil... Eller måske et par mdr endnu... Ved godt at alle andre gør noget andet, men føler altså at han har brug for det... :$

Moni - som også skolder og skolder....:D

jeg tror ikke der er nogle faste regler om hvad tid man skal stoppe...
jeg tror mere det er min dovenskab der gør at jeg tror det er ved tiden, ihvertfald de flasker hun fik om dagen...

går det ikke her om aftenen, så får hun den skam...for hendes behov kommer jo først!

jeg kan godt forstå dig monica!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.