ja ja da....i dag er vi nede på 1 flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. september 2008

Loggidut

og den har tif lige fået, ellers har vi hoppet to over i løbet af dagen...ved i lige hvor meget det betyder for mig og mit skolden flasker...weeee...ja ja jeg skolder endnu :$ totalt til grin, ved det godt!

men til gengæld så drikkes der af kopper igen og igen...nøøøøj hvor er hun tørstig når man har fjernet væsken i flaskerne fra hende...

det er da vildt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

Tynen

Pheeww!
Godt jeg ikke er den eneste der giver flaske endnu :$

Jeg ved ikke hvorfor det er at jeg ikke bare skrotter den?!
Jeg tør bare ikke rode med vores nye putterytme.

By the way - Sidder lige og ser en masse Sandhedens time på youtube - Godt nok på engelsk, men for dælan nogle sandheder der kommer på bordet!
SLAM!!! 8(

Anmeld

20. september 2008

Joan ( Smallie )

Så hun har kun fået en nat flaske??

Det er sku da flot.

Ja Niels droppet amning da ha var 8 måneder. Savner nogen gange det hygge der var i det. For han ligger faktisk kun stille når han sover. Men han elsker at kysse(L) Så jeg får lige et kys engang imellem. Med helt åben mund:D men han lære vel at lave trut månd engang8D

Joan som er lidt fjollet i aften..

Ps hvornår ¨regner i med at de skal helt af flasken?? Og hvad vil i så give i stedet??

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

vand i glas...det er det jeg regner med, og jeg havde håbet hun kunne droppe natflasken i dag, men nej, sådan gik det ikke...efter en time hvor hun har kaldt og kaldt...ja så måtte jeg jo overgive mig...men en flaske om dagen...det kan jeg også lige holde til.

så i morgen prøver vi igen

Anmeld

20. september 2008

heaven

Joan ( Smallie ) skriver:

Så hun har kun fået en nat flaske??

Det er sku da flot.

Ja Niels droppet amning da ha var 8 måneder. Savner nogen gange det hygge der var i det. For han ligger faktisk kun stille når han sover. Men han elsker at kysse(L) Så jeg får lige et kys engang imellem. Med helt åben mund:D men han lære vel at lave trut månd engang8D

Joan som er lidt fjollet i aften..

Ps hvornår ¨regner i med at de skal helt af flasken?? Og hvad vil i så give i stedet??

her droppede vi vællingen for lidt over en uge siden... har erstattet den med kamillethe, det vil han gerne have. så er jeg også sikker på han stadig får godt med væske....

Jannie

Anmeld

20. september 2008

Joan ( Smallie )

Her får Niels banan inden han skal i seng for at fylde ham helt op til natten.

Han elsker bare banan så er jeg sikker på han er mæt når han bliver lagt.

Måske en ide at røve med noget andet end en flaske?

Men ved jo ikke en skid om det for har jo aldrig prøvet det

Anmeld

20. september 2008

Tynen

Jeg har en ide om at jeg vil give hende lidt yougurt før hun kommer i seng.
Er bare i tvivl om jeg skal skære ned på flasken eller bare droppe den fra den ene dag til den anden.

Tror det er et spørgsmål om dage før jeg begynder at gøre noget drastisk :)

Anmeld

20. september 2008

Helle30

Hér gik jeg og troede, at vi var de sidste, der havde droppet natflasken... Nå, men så må vi jo nøjes med at være de sidste til at gå selv:D.

Vi har ikke givet flasket til natten, siden vi rendte tør for gul Allomin. Det gik på et tidspunkt op for mig, at den dér natflaske var mere for min skyld end for Sofies. Hvis jeg vidste, hun var mæt til natten, så var det ikke mad, jeg skulle finde frem, hvis hun vågnede og var ked kl. 03.
Da der ikke var mere Gul allo. havde vi samme aften været sent ude til kaffe og besluttede at gå i seng og lægge pigen og så tage den derfra, hvis hun vågnede. Det gjorde hun, men først kl. sædvanligt (ved 06-tiden) Siden har vi spist aftensmad kl. 18, - Sofie er kommet i seng kl. 20.00, og hun vågner ikke pga. sult i løbet af natten. Så er der periode med tænder eller snot, som har givet lidt afbræk i nattesøvnen, men det ligger helt fast, at de sidste natflasker er givet for min skyld/sikkerhed - ikke fordi Sofie var sulten.
Er det til at forstå? Kan det evt. bruges?

:) - Helle, som stadig er helt himmelfalden over, at jeg ikke var den sidste til at droppe flasken

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Hér gik jeg og troede, at vi var de sidste, der havde droppet natflasken... Nå, men så må vi jo nøjes med at være de sidste til at gå selv:D.

Vi har ikke givet flasket til natten, siden vi rendte tør for gul Allomin. Det gik på et tidspunkt op for mig, at den dér natflaske var mere for min skyld end for Sofies. Hvis jeg vidste, hun var mæt til natten, så var det ikke mad, jeg skulle finde frem, hvis hun vågnede og var ked kl. 03.
Da der ikke var mere Gul allo. havde vi samme aften været sent ude til kaffe og besluttede at gå i seng og lægge pigen og så tage den derfra, hvis hun vågnede. Det gjorde hun, men først kl. sædvanligt (ved 06-tiden) Siden har vi spist aftensmad kl. 18, - Sofie er kommet i seng kl. 20.00, og hun vågner ikke pga. sult i løbet af natten. Så er der periode med tænder eller snot, som har givet lidt afbræk i nattesøvnen, men det ligger helt fast, at de sidste natflasker er givet for min skyld/sikkerhed - ikke fordi Sofie var sulten.
Er det til at forstå? Kan det evt. bruges?

:) - Helle, som stadig er helt himmelfalden over, at jeg ikke var den sidste til at droppe flasken

jammen, for fanden helle...vi går heller ikke endnu...slet ikke! vi støtter bare så hun får fornemmelsen for at gå...rolig ven, vi er langt bag ud af i andre....;)

Anmeld

20. september 2008

bette

hehe det er da stort fremskridt.. jeg ville nok også skolde flasker hvis det var mig.. haha

mikkel har selv sagt nej tak til flasken da han blev 7-8 måneder.. så gad han ik det mere.. men det er da hyggeligt..

hehe held og lykke med kampen:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.