Runa snart 8 måneder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

JulieE

dorthemus skriver:

Tak Julie  Ja hun har fattet, at hun kan charme alle omkring sig med sine store miskatteøjne

Hvad blev det egentlig til med den kop kaffe jeg lovede dig?

Ja, hun er en lille charmetrold

Uh ja.... Kaffe med dig og Runa! Den sidste aftale fik en sløj Jacob vist forpurret, men lad os finde en dag... Snart!!!

Og god bedring med Runa-musen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

dorthemus

mathildemb skriver:

Hvor er hun sød.

Og sikke et fint pachworktæppe hun sidder på, på et af billederne

Tak  Ja det er, men jeg kan ikke tage æren af dét..det ligger hjemme hos Maria (profilnavn)så prøv at høre hende ad hvor det kommer fra

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

JulieE skriver:

Ja, hun er en lille charmetrold

Uh ja.... Kaffe med dig og Runa! Den sidste aftale fik en sløj Jacob vist forpurret, men lad os finde en dag... Snart!!!

Og god bedring med Runa-musen!!

Det gør vi  Og Tak

Anmeld

25. januar 2011

Vial

dorthemus skriver:

Tak Karina  Ja for pokker..ihh får helt kuldegys ved tanken...gad godt opleve de første døgn igen

Dejligt profilbillede du har fået dig

TAARK!

Ja, havde du vidst, hvad der ventede dig, så havde du sgu nok sovet istedet for at løbe forvildet rundt den nat.. hahaha.

(ved godt du havde ondt!).

Det er alt for vildt at blive mor - og for sindssygt, at ens kærlighed vokser for hver dag. Der er små ting ved dem, der får en til at smelte fuldstændig. Jeg kan slet ikke stå for, når jeg giver mine sut. De synker højlydt og så bliver de salige i blikket.. ELSKER det bare..

Anmeld

25. januar 2011

JulieE

dorthemus skriver:

Det gør vi  Og Tak

Deal!!

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

KaMa skriver:

TAARK!

Ja, havde du vidst, hvad der ventede dig, så havde du sgu nok sovet istedet for at løbe forvildet rundt den nat.. hahaha.

(ved godt du havde ondt!).

Det er alt for vildt at blive mor - og for sindssygt, at ens kærlighed vokser for hver dag. Der er små ting ved dem, der får en til at smelte fuldstændig. Jeg kan slet ikke stå for, når jeg giver mine sut. De synker højlydt og så bliver de salige i blikket.. ELSKER det bare..

Nårh hvor kært!! Runa er ved at lære at give kys...når jeg siger "må mor få et kys"? så sidder hun helt stille med let åben mund

Anmeld

25. januar 2011

Maria.

Æiii.. Der er vores kamme-lege-rat! Hvor er hun bare dejlig! Og tak for sidst! Det var hyggeligt! Håber hun overgav sig til søvnen til sidst!

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

SSL skriver:

Ihh, hvor er hun da bare skøn-herlig  Så bliver man lige lidt mere skruk

Tak  Skynder mig at sende lidt babystøv i din retning

Anmeld

25. januar 2011

SSL

dorthemus skriver:

Tak  Skynder mig at sende lidt babystøv i din retning

Hvor er du sød, jeg takker

Anmeld

25. januar 2011

Vial

dorthemus skriver:

Nårh hvor kært!! Runa er ved at lære at give kys...når jeg siger "må mor få et kys"? så sidder hun helt stille med let åben mund

Årh, de glæder jeg mig til at opleve (altså når mine kan det).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.