Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Jeg er rigtig glad for det...det er enkelt og "larmer" ikke i udtrykket som mange andre legestativer gør
Jeg er rigtig glad for det...det er enkelt og "larmer" ikke i udtrykket som mange andre legestativer gør
Nej nemlig ikke, og syntes os at mange af de andre stativer er for korte så de dur kun til at de skal ligge under dem,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ox. skriver: Gud hvor er hun blevet stor, og SÅ skøn!!
Gud hvor er hun blevet stor, og SÅ skøn!!
Tusind tak
Denisep skriver: Nej nemlig ikke, og syntes os at mange af de andre stativer er for korte så de dur kun til at de skal ligge under dem,
Også det ja, det her er nemlig også perfekt til at sidde foran når de kan det
MoarJ skriver: Hvor er hun dejlig at se på Dorthe.. Køn pige...
Hvor er hun dejlig at se på Dorthe.. Køn pige...
Mange tak
Åhr... Hvor bliver hun bare dejligere og dejligere!! Hun har da de vildeste spilopper i øjnene på flere af billederne
Sikke tiden går.. hvor er hun bare skøn!
KaMa skriver: Årh, hvor er hun sød og dejlig Store pige! Husker det som var det i går, da du ringede/skrev en meget tidlig morgen, at nu skete der noget..
Årh, hvor er hun sød og dejlig Store pige!
Husker det som var det i går, da du ringede/skrev en meget tidlig morgen, at nu skete der noget..
Tak Karina Ja for pokker..ihh får helt kuldegys ved tanken...gad godt opleve de første døgn igen
Dejligt profilbillede du har fået dig
hold da op hun er blevet stor ..
JulieE skriver: Åhr... Hvor bliver hun bare dejligere og dejligere!! Hun har da de vildeste spilopper i øjnene på flere af billederne
Tak Julie Ja hun har fattet, at hun kan charme alle omkring sig med sine store miskatteøjne
Hvad blev det egentlig til med den kop kaffe jeg lovede dig?
Hvor ser hun skøn og GLAD ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128