Runa snart 8 måneder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

er det junior 10-20kg ?? af 125mg ??

hvor meget vejer hun ??

Det er junior ja...hun vejer 8.5 kg. De er fra operationen og hun har fået én i går aftes og én her til aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Hehehe... du har hørt det før...så nu siger jeg det igen...

nej, nej, du skal ikke sælge din MT, den skal du nok få rigtig god glæde af! Den kan altså noget som Manducaen ikke kan. Jeg ville ihvertfald vente til hun var mindst 1½ år med at sælge. (med mindre du bor ekstremt små og har brug for pladsen!)

Hmmm okay...vi bor ikke småt, men ku godt bruge pengene

Hvad kan den da som Manducaen ikke kan?

Anmeld

25. januar 2011

lulleh

dorthemus skriver:

Ja hun er så

det er jo også rigtig dejligt. så ved man de har det godt , de små pus heh.

Anmeld

25. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Det er junior ja...hun vejer 8.5 kg. De er fra operationen og hun har fået én i går aftes og én her til aften.

det er ok, clara vejede 7.5-8 kilo i sommer da vi var indlagt og da fik hun dem også hele af 125 mg. Det sagde lægen ikke var noget farligt.

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

det er ok, clara vejede 7.5-8 kilo i sommer da vi var indlagt og da fik hun dem også hele af 125 mg. Det sagde lægen ikke var noget farligt.

Godt..ved du hvor mange jeg må give hende på et døgn?

Anmeld

25. januar 2011

Maise

dorthemus skriver:

Godt..ved du hvor mange jeg må give hende på et døgn?

3-4 stk i døgnet altså hver 6-8 time.

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Maise skriver:

3-4 stk i døgnet altså hver 6-8 time.

Okay tak  Gør et tandfrembrud virkelig så ondt? Eller kan det også være forkølelsen..hun hoster, men har ikke feber

Anmeld

25. januar 2011

Maise

Okay tak  Gør et tandfrembrud virkelig så ondt? Eller kan det også være forkølelsen..hun hoster, men har ikke feber

ja tandfrembrud synes jeg nogen gange kan være værre end anden sygdom. men forkølelse er også noget af det værste, så hoster de, nyser og sover med åben mund, bliver tørre i munden. jeg har altid kold kamillethe stående i sutteflaske i køleskabet jeg laver hver aften. der kan gå en uge hvor hun ikke får den og så får hun den måske 3-4 gange på en uge. er virkelig godt,hvis du kunne lære hende det.

jeg varmer den i mikro.

feber kommer og går hos de små, giver ofte ingen meneing

Anmeld

25. januar 2011

Mumto3

dorthemus skriver:

Hmmm okay...vi bor ikke småt, men ku godt bruge pengene

Hvad kan den da som Manducaen ikke kan?

Nu taler jeg kun ud fra mit eget barn, men det er som om hun bare lige pludselig sidder bedre i den 'anden' slynge (altså enten MT eller manducan) Derudover så fylder MT ikke så meget, og det kan være rart når man skal på tur/ferie og gerne vil have en lille slynge med, at man så rent faktisk har en.

Har du en ringeslynge/skråslynge? for den kunne også gøre det ud for 'slynge nr. 2'

Nå, det er sagt, så vil jeg også sige at hvis du nu kun havde manducaen, så er det ikke sådan at jeg ville opfordre dig til at købe en til, der er mere det, at når du har den, så synes jeg det er synd at skille sig af med den, når man har et barn i 'slyngealderen', for det kan næsten ikke undgås at du en dag vil stå i en situation hvor du tænker at nu ville du gerne have haft MT, -men det er selvfølgelig helt op til dig

Anmeld

25. januar 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Nu taler jeg kun ud fra mit eget barn, men det er som om hun bare lige pludselig sidder bedre i den 'anden' slynge (altså enten MT eller manducan) Derudover så fylder MT ikke så meget, og det kan være rart når man skal på tur/ferie og gerne vil have en lille slynge med, at man så rent faktisk har en.

Har du en ringeslynge/skråslynge? for den kunne også gøre det ud for 'slynge nr. 2'

Nå, det er sagt, så vil jeg også sige at hvis du nu kun havde manducaen, så er det ikke sådan at jeg ville opfordre dig til at købe en til, der er mere det, at når du har den, så synes jeg det er synd at skille sig af med den, når man har et barn i 'slyngealderen', for det kan næsten ikke undgås at du en dag vil stå i en situation hvor du tænker at nu ville du gerne have haft MT, -men det er selvfølgelig helt op til dig

Hmmm tænke tænke...tror måske jeg vil finde en slynge med længere stropper så

Og ja det bedste ved MT´en er klart at den ikke fylder noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.