kattekyllingen, 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Årh, tak Lene Ser den ud som du forestillede dig? Når jeg selv ser den forfra, så sidder den sgu egentlig meget godt Det var en god idé, så det vil jeg huske fremover!

Den er endu smukkere....!!! Jeg synes den er så fin rund og dejlig og lige den rette størrelse...

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

businesstigger

Godt at du er ved at være oven på igen oven på ugen fra helvede. Det har da slet ikke været spor sjovt.

Og sikke en fin mave!

Anmeld

25. januar 2011

betiinsen

sikke en fin mave

Anmeld

26. januar 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Godt at du er ved at være oven på igen oven på ugen fra helvede. Det har da slet ikke været spor sjovt.

Og sikke en fin mave!

Det var en sand uge fra helvede.. Og den er ikke slut endnu. Har eksamen på fredag Hvis den beståes, SÅ har jeg ferie i en uge. Og så kan vi ale om at den dumme uge er overstået

Er næsten frisk. Er bare meget meget forkølet, og det er ikke til at komme af med Synes det bliver hængende på en anden måde, nu hvor der bor een i min mave!?

Anmeld

26. januar 2011

Ranarupta

kitty skriver:

Så nåede jeg 19+0. Det er crazy! Og dejligt

Den sidste uge er gået med sygdom. Først var der mistanke om blindtarmsbetændelse. Så blev det til mistanke om betændelse i livmoderen og derfor akutscanning. Hvilken forskrækkelse! Baby har det heldigvis fint!!

I weekenden fik jeg så feber, og det har jeg haft indtil idag. Den er næsten væk, og det er dejligt. Det har været en uge fra helvede, for at sige det mildt. Men nu er alt snart godt, og fra fredag eftermiddag kan jeg se frem til en uges ferie.

Der bliver møffet en del i maven. Ikke nogle direkte spark, men en masse rulleri Bjørnen siger det lyder som en vaskemaskine, når han lytter til maven

Vægten siger stadig +2,5 og trods den ophedede vægt-debat de seneste dage, tør jeg godt sige, at det er jeg fint tilfreds med. Og det er lægen også!

Her er 3 billeder. Lene (ønskebarn74) havde et ønske om at se maven forfra, så det har jeg prøvet på, men mine korte arme Derudover er der standard fra-siden billedet og tosse-billedet, hvor jeg trækker maven ind. Ku' ikke lade være

Der er ingen spor af strækmærker endnu. Det I måske kan se er pyjamas-mærker

Bananas!!

Hvor går tiden bare hurtigt!!

Din mave er supersmuk - så det passer jo godt til moar'en

Anmeld

27. januar 2011

otlitrom

Ranarupta skriver:

Bananas!!

Hvor går tiden bare hurtigt!!

Din mave er supersmuk - så det passer jo godt til moar'en

Årh tak, søde du!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.