kattekyllingen, 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

TbCp

Flot flot mave! Og snart halvvejs! Woow så er der rent faktisk ikke SÅ længe til længere... eller... der er jo så ligeså lang tid som du har gået... øhm..

Flot flot mave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

lisbethita

kitty skriver:

Så nåede jeg 19+0. Det er crazy! Og dejligt

Den sidste uge er gået med sygdom. Først var der mistanke om blindtarmsbetændelse. Så blev det til mistanke om betændelse i livmoderen og derfor akutscanning. Hvilken forskrækkelse! Baby har det heldigvis fint!!

I weekenden fik jeg så feber, og det har jeg haft indtil idag. Den er næsten væk, og det er dejligt. Det har været en uge fra helvede, for at sige det mildt. Men nu er alt snart godt, og fra fredag eftermiddag kan jeg se frem til en uges ferie.

Der bliver møffet en del i maven. Ikke nogle direkte spark, men en masse rulleri Bjørnen siger det lyder som en vaskemaskine, når han lytter til maven

Vægten siger stadig +2,5 og trods den ophedede vægt-debat de seneste dage, tør jeg godt sige, at det er jeg fint tilfreds med. Og det er lægen også!

Her er 3 billeder. Lene (ønskebarn74) havde et ønske om at se maven forfra, så det har jeg prøvet på, men mine korte arme Derudover er der standard fra-siden billedet og tosse-billedet, hvor jeg trækker maven ind. Ku' ikke lade være

Der er ingen spor af strækmærker endnu. Det I måske kan se er pyjamas-mærker

HEhe.... hvor er du fiiiiiiiiiiiiiiiin!!! Hvor er det dejligt at læse om, hvordan du har det og hvordan det føles for dig inde i mavsen! DET ER JO SÅ STORT!! 

Dejligt 

KRAMMER

Anmeld

25. januar 2011

Faith

Fiiiiiiiin mave!

Og med hensyn til vægt. Da jeg var i uge 19 havde jeg taget 3 kg på, og jeg ventede endda tvillinger. Helt normalt for mig, og sikkert osse helt normalt for dig.

Anmeld

25. januar 2011

otlitrom

smillaluna skriver:

Fiiiiiiiin mave!

Og med hensyn til vægt. Da jeg var i uge 19 havde jeg taget 3 kg på, og jeg ventede endda tvillinger. Helt normalt for mig, og sikkert osse helt normalt for dig.

Jeg tager det også meget stille og roligt ang. vægten. Jeg tager det som det kommer. Og der kommer helt sikkert flere kg. på, men indtil videre er jeg godt tilfreds

Anmeld

25. januar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Jeg tager det også meget stille og roligt ang. vægten. Jeg tager det som det kommer. Og der kommer helt sikkert flere kg. på, men indtil videre er jeg godt tilfreds

misse, da jeg var 20 uger henne, havde jeg taget 500 kg. og jeg havde en meget undervægt bebes i maven.... Så det er SUPER FLOT med KUN +3, og skulle der ryge +20 mere på, så er du guuuuud smuk alligevel!!!

Anmeld

25. januar 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

misse, da jeg var 20 uger henne, havde jeg taget 500 kg. og jeg havde en meget undervægt bebes i maven.... Så det er SUPER FLOT med KUN +3, og skulle der ryge +20 mere på, så er du guuuuud smuk alligevel!!!

og 500 kg?? Det tror jeg nu ikk helt, buddy!

Anmeld

25. januar 2011

Kruse90

flot mave

Den vokser og vokser jo bare derud af. Jeg kan se tiden FLYVER afsted, selvom jeg syntes tiden står stille, vi venter jo stadig på svar op blodprøven.

Anmeld

25. januar 2011

klmf

For dælen sveske, så er du jo halvvejs! Synes ikke det er så længe siden vi så det glade 'hurra jeg er gravid'-indlæg

Fine, fine mave

Anmeld

25. januar 2011

twinny

Virkelig en fin kattekylling mave...  

Det er sjovt at se forskellen på de to billeder....

Anmeld

25. januar 2011

Mormilla

Ej hvor er din mave flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.