kattekyllingen, 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.372 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

otlitrom

Så nåede jeg 19+0. Det er crazy! Og dejligt

Den sidste uge er gået med sygdom. Først var der mistanke om blindtarmsbetændelse. Så blev det til mistanke om betændelse i livmoderen og derfor akutscanning. Hvilken forskrækkelse! Baby har det heldigvis fint!!

I weekenden fik jeg så feber, og det har jeg haft indtil idag. Den er næsten væk, og det er dejligt. Det har været en uge fra helvede, for at sige det mildt. Men nu er alt snart godt, og fra fredag eftermiddag kan jeg se frem til en uges ferie.

Der bliver møffet en del i maven. Ikke nogle direkte spark, men en masse rulleri Bjørnen siger det lyder som en vaskemaskine, når han lytter til maven

Vægten siger stadig +2,5 og trods den ophedede vægt-debat de seneste dage, tør jeg godt sige, at det er jeg fint tilfreds med. Og det er lægen også!

Her er 3 billeder. Lene (ønskebarn74) havde et ønske om at se maven forfra, så det har jeg prøvet på, men mine korte arme Derudover er der standard fra-siden billedet og tosse-billedet, hvor jeg trækker maven ind. Ku' ikke lade være

Der er ingen spor af strækmærker endnu. Det I måske kan se er pyjamas-mærker

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Thereseh

Ihhh, sikke en fin mavse 

Anmeld

25. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

Den sidste uge er gået med sygdom. Først var der mistanke om blindtarmsbetændelse. Så blev det til mistanke om betændelse i livmoderen og derfor akutscanning. Hvilken forskrækkelse! Baby har det heldigvis fint!!

I weekenden fik jeg så feber, og det har jeg haft indtil idag. Den er næsten væk, og det er dejligt. Det har været en uge fra helvede, for at sige det mildt. Men nu er alt snart godt, og fra fredag eftermiddag kan jeg se frem til en uges ferie.

Der bliver møffet en del i maven. Ikke nogle direkte spark, men en masse rulleri Bjørnen siger det lyder som en vaskemaskine, når han lytter til maven

Vægten siger stadig +2,5 og trods den ophedede vægt-debat de seneste dage, tør jeg godt sige, at det er jeg fint tilfreds med. Og det er lægen også!

Her er 3 billeder. Lene (ønskebarn74) havde en ønske om at se maven forfra, så det har jeg prøvet på, men mine korte arme Derudover er der standard fra-siden billedet og tosse-billedet, hvor jeg trækker maven ind. Ku' ikke lade være

DU ER SÅ SMUK!!!

Anmeld

25. januar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Her er 3 billeder. Lene (ønskebarn74) havde en ønske om at se maven forfra, så det har jeg prøvet på, men mine korte arme Derudover er der standard fra-siden billedet og tosse-billedet, hvor jeg trækker maven ind. Ku' ikke lade være

Hej smukke... Hold op hvor er den bare flot din mave!!! Det er den flotteste jeg har set forfra!!!... Så tak for billedet!!!... Og dejligt at høre det går dig godt søde!!!!!

Lene

Anmeld

25. januar 2011

LIZO

sikke en flot mave

Anmeld

25. januar 2011

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

Hej smukke... Hold op hvor er den bare flot din mave!!! Det er den flotteste jeg har set forfra!!!... Så tak for billedet!!!... Og dejligt at høre det går dig godt søde!!!!!

Lene

Årh, tak Lene Ser den ud som du forestillede dig? Når jeg selv ser den forfra, så sidder den sgu egentlig meget godt Det var en god idé, så det vil jeg huske fremover!

Anmeld

25. januar 2011

Moar2011

floot mavse

Anmeld

25. januar 2011

Sofia

Endnu en gang nogle rigtig fine mavebilleder Kitty

Anmeld

25. januar 2011

CarinaSB

sikke en fin baby hule .. :) 

Anmeld

25. januar 2011

Laulund87

Wow allerede 20 uger!

Så smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.