Jeg skal giftes <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Louisiana

CamillaValby skriver:

weeeeeeeeeeeeeeee hvor stort

TUSINDE gange tillykke

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Louisiana

nutche skriver:

uhh stort tillykke

dit spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, da vi er gift på rådhuset.

Tusind tak  Hvordan foregik det for jer på rådhuset? Hvor længe inden skal man bestille tid osv?

Anmeld

26. januar 2011

Louisiana

mullesmith2 skriver:

TYLLYKKE hvor er det fantastisk  Håber i finder det helt perfekte sted at blive gift og jeg glæder mig til at se billeder af den smukke brud og gom

Tusind tak  Der er lige knap 1½ år til, så der går lidt, inden der kommer billeder af bruden og gommen  Iiiiihh, hvor er jeg spændt, det er helt urealistisk

Anmeld

26. januar 2011

Louisiana

Chamomile skriver:

Stort tillykke

Tusind tak

Anmeld

26. januar 2011

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Tusind tak  Hvordan foregik det for jer på rådhuset? Hvor længe inden skal man bestille tid osv?

jamen vores var bare et hurtigt planlagt bryllup. så vi bestilte tid ca 1 mdr. før

det var ikke ret hyggeligt på rådhuset. det var meget upersonligt. men det gik hurtigt, og det var en fordel for børnene

drømmer stadig om et kirkebryllup.... måske når vi har 10 års dag

Anmeld

26. januar 2011

_-Kathrine-_

STORT TILLYKKE  Hvor er det bare skønt!!

Vi blev gift på rådhuset, mest for at få sikret hinanden inden babys ankomst og selvfølgelig også fordi vi elsker hinanden og ved vi skal være sammen resten af livet  

Selve vielsen tager ca 5-7 min; Vil I ha' hinanden? ja og ja og så på med ringene og hen og skrive under...-så det er sku lidt upersonligt, men fint for mig som absoult ikke har lyst til at gå op ad kirkegulvet mens så mange mennesker bare kigger på MIG! Puha...  Så lige en vielse efter vores smag og så kan man jo holde et brag af en fest bagefter

Vi bestilte tid ca 2 måneder før på århus rådhus, det var så godt nok i december hvor der ikke var helt så booket som om sommeren fx

Kathrine

Anmeld

2. februar 2011

Mor til Mike

Hvor dejligt! Tillykke med det, håber du får et vidunderligt bryllup! 

Anmeld

2. februar 2011

sth

Tillykke tillykke

vi have det mest fantastiske bryllup i sommer, og selvfølgelig på den varmeste dag overhovedet Temmelig varm i kæmpe kjole

Vi holdte feste på Norsminde kro, blev gift i århus C og brugte bryllupsfotograf www.voresstoredag.dk

Anmeld

2. februar 2011

Louisiana

_-Kathrine-_ skriver:

STORT TILLYKKE  Hvor er det bare skønt!!

Vi blev gift på rådhuset, mest for at få sikret hinanden inden babys ankomst og selvfølgelig også fordi vi elsker hinanden og ved vi skal være sammen resten af livet  

Selve vielsen tager ca 5-7 min; Vil I ha' hinanden? ja og ja og så på med ringene og hen og skrive under...-så det er sku lidt upersonligt, men fint for mig som absoult ikke har lyst til at gå op ad kirkegulvet mens så mange mennesker bare kigger på MIG! Puha...  Så lige en vielse efter vores smag og så kan man jo holde et brag af en fest bagefter

Vi bestilte tid ca 2 måneder før på århus rådhus, det var så godt nok i december hvor der ikke var helt så booket som om sommeren fx

Kathrine

Jeg er heller ikke vild med tanken om, at alle skal kigge på MIG  men grunden til, at vi vælger kirken fra, er fordi vi på ingen måde er kristne, og det ville være imod alt hvad vi står for.

Ja, fest skal der under alle omstændigheder være

Anmeld

2. februar 2011

Louisiana

Misselbek skriver:

Hvor dejligt! Tillykke med det, håber du får et vidunderligt bryllup! 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.