Jeg kan næsten ikke tro det, men det er ganske sandt
Det startede egentlig bare med lidt smalltalk om emnet, lidt løs snak, og lige pludselig havde vi fundet en evt. dato og snakket om hvem der skal med osv osv. Og nu er det sgu alvor
Vi er godt forlovet, men selve dét at blive gift var vel bare noget der kom, når vi syntes det var tid. Troede faktisk der ville gå længere tid. Der er godt nok 1½ år til, men sådan noget skal jo også planlægges i god tid 
Vi ved bare ikke helt hvor og hvordan det skal foregå. Ingen af os vil giftes i en kirke. Vi er heller ikke vildt opsatte på, at blive gift på rådhuset... Vi vil helst giftes i bedste 'vikinge-stil', men vi er ikke medlem af Forn Sidr og de har jo eneret på at vie folk i asa-troen. Og jeg kender faktisk heller ikke helt rirualerne i den slags vielse. Er der nogen her der ved præcist hvordan det foregår??
Kan man alternativt få en giftefoged ud til f.eks. ens bopæl (eller hvor man nu vil giftes) og udføre vielsen? Eller SKAL man stille på rådhuset? Og hvordan foregår en vielse på rådhuset egentlig?
Hvordan blev I gift??
Iiiiihhh, jeg er da bare lige lykkelig lige nu
Slet ikke til at skyde igennem
Anmeld