Jeg skal giftes <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

TbCp

Louisiana28 skriver:

Det er også den tanke jeg har - at det er upersonligt. Havde I snakket med giftefogeden inden vielsen, så talen var personlig eller hvordan?

Nej det havde vi ikke, så ved ikke om det bare var sådan en standard tale, men ihvertfald fik hun ordene ud på en måde så vi følte den var skrevet til os
Jeg synes det var en rigtig fin oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Louisiana

CmarianN skriver:

Næææh TILLYKKE med det 

Fantastisk for jer!!!! 

Tusind tak

Anmeld

25. januar 2011

lisbethita

Louisiana28 skriver:

Jeg kan næsten ikke tro det, men det er ganske sandt  Det startede egentlig bare med lidt smalltalk om emnet, lidt løs snak, og lige pludselig havde vi fundet en evt. dato og snakket om hvem der skal med osv osv. Og nu er det sgu alvor  Vi er godt forlovet, men selve dét at blive gift var vel bare noget der kom, når vi syntes det var tid. Troede faktisk der ville gå længere tid. Der er godt nok 1½ år til, men sådan noget skal jo også planlægges i god tid

Vi ved bare ikke helt hvor og hvordan det skal foregå. Ingen af os vil giftes i en kirke. Vi er heller ikke vildt opsatte på, at blive gift på rådhuset... Vi vil helst giftes i bedste 'vikinge-stil', men vi er ikke medlem af Forn Sidr og de har jo eneret på at vie folk i asa-troen. Og jeg kender faktisk heller ikke helt rirualerne i den slags vielse. Er der nogen her der ved præcist hvordan det foregår??

Kan man alternativt få en giftefoged ud til f.eks. ens bopæl (eller hvor man nu vil giftes) og udføre vielsen? Eller SKAL man stille på rådhuset? Og hvordan foregår en vielse på rådhuset egentlig?

Hvordan blev I gift??

Iiiiihhh, jeg er da bare lige lykkelig lige nu  Slet ikke til at skyde igennem  

STOOOOOOOOORT TILLYKKE!! Hvor er det dejligt for dig! Ih jeg glæder mig til, at det engang bliver mig ;-)

Kig evt på min blog for inspiration www.vintagebrud.dk ;-)

Kram Lisbeth

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

Louisiana28 skriver:

Jeg kan næsten ikke tro det, men det er ganske sandt  Det startede egentlig bare med lidt smalltalk om emnet, lidt løs snak, og lige pludselig havde vi fundet en evt. dato og snakket om hvem der skal med osv osv. Og nu er det sgu alvor  Vi er godt forlovet, men selve dét at blive gift var vel bare noget der kom, når vi syntes det var tid. Troede faktisk der ville gå længere tid. Der er godt nok 1½ år til, men sådan noget skal jo også planlægges i god tid

Vi ved bare ikke helt hvor og hvordan det skal foregå. Ingen af os vil giftes i en kirke. Vi er heller ikke vildt opsatte på, at blive gift på rådhuset... Vi vil helst giftes i bedste 'vikinge-stil', men vi er ikke medlem af Forn Sidr og de har jo eneret på at vie folk i asa-troen. Og jeg kender faktisk heller ikke helt rirualerne i den slags vielse. Er der nogen her der ved præcist hvordan det foregår??

Kan man alternativt få en giftefoged ud til f.eks. ens bopæl (eller hvor man nu vil giftes) og udføre vielsen? Eller SKAL man stille på rådhuset? Og hvordan foregår en vielse på rådhuset egentlig?

Hvordan blev I gift??

KÆMPE stort tillykke Søde.... 

Anmeld

25. januar 2011

Tystys14

Louisiana28 skriver:

Hvordan blev I gift??

Tillykke, stort tillykke 

Anmeld

25. januar 2011

Louisiana

TbCp skriver:

Nej det havde vi ikke, så ved ikke om det bare var sådan en standard tale, men ihvertfald fik hun ordene ud på en måde så vi følte den var skrevet til os
Jeg synes det var en rigtig fin oplevelse

Okay, tak  Det vil vi tage med i vores overvejelser

Anmeld

25. januar 2011

Louisiana

lisbethita skriver:

STOOOOOOOOORT TILLYKKE!! Hvor er det dejligt for dig! Ih jeg glæder mig til, at det engang bliver mig ;-)

Kig evt på min blog for inspiration www.vintagebrud.dk ;-)

Kram Lisbeth

Tusind tak  Jeg ska nok lige kigge forbi din side

Anmeld

25. januar 2011

Louisiana

MoarJ skriver:

KÆMPE stort tillykke Søde.... 

Tusind tak

Anmeld

25. januar 2011

Louisiana

Cho skriver:

Tillykke, stort tillykke 

Tusind tak

Anmeld

25. januar 2011

Louisiana

Ingen der ved noget om asa bryllup??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.