SKØN Schæfer hund (tæve) søger nyt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. februar 2011

Romsen

Det ville være super at få nr. - men også ren totur for os  for vi har pt. ikke de 3000 til hende.

- men hvis de ombestemmer sig og kan "nøjes" med halvdelen, skal de endelig tage fat i os. .for så ringer vi med det samme og aftaler et møde mm.

- men ellers håber jeg sådan hun får en sød og god familie, for hun ser virkelig skøn ud og hun fortjener helt sikker alt godt i verden  og tak for det hurtige svar .. mvh fam.  (20480091)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Tut

Romsen skriver:

Det ville være super at få nr. - men også ren totur for os  for vi har pt. ikke de 3000 til hende.

- men hvis de ombestemmer sig og kan "nøjes" med halvdelen, skal de endelig tage fat i os. .for så ringer vi med det samme og aftaler et møde mm.

- men ellers håber jeg sådan hun får en sød og god familie, for hun ser virkelig skøn ud og hun fortjener helt sikker alt godt i verden  og tak for det hurtige svar .. mvh fam.  (20480091)

Jeg har sendt deres nummer til dig, i en privat besked herinde.

Jeg synes da at du skal give dem et kald, måske de er til at snakke med mht. prisen.

Hun er virkelig skøn, og jeg er sikker på at de er mere interesseret i at hun får en skøn familien end de er i pengene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.