SKØN Schæfer hund (tæve) søger nyt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.552 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Tut

Vi har et vennepar der desværre må skille sig af med deres schæferhund.

Hun er en super skøn hund, virkelig rolig, god som dagen er lang, og vant til børn (4 og 1½ år)

Tæve
14 mdr. gammel
Stambog følger med.
100% raceren
Fuldt vaccinationsprogram

Sælges for 3000 kr.

Den bor pt. i Hillerødområdet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

..

Hvor er den bare dejlig

Ville ønske vi igen skulle have to hunde, hun ligner lige den hund jeg gerne ville have men har lovet Martin at vi "nøjes" med Sally indtil sommer og hvis jeg så stadig drømmer om en hund mere, så tager vi den op igen.

Håber I finder et dejligt hjem til hende!

Anmeld

27. januar 2011

bette

hvorfor sælger de den

Anmeld

1. februar 2011

Tut

bette skriver:

hvorfor sælger de den

Fordi hun er dagplejemor, og selvom hunden er i den anden ende af huset når der bliver passet børn, så har kommunen klaget over at de har den.

Anmeld

1. februar 2011

Joan ( Smallie )

Tut skriver:

Fordi hun er dagplejemor, og selvom hunden er i den anden ende af huset når der bliver passet børn, så har kommunen klaget over at de har den.

Ok det er faktisk lidt sygt. Tænk at man ikke engang må have hund fordi man er dagpleje mor

Anmeld

1. februar 2011

Gittemor09

man må godt have hund som dagplejemor... den må bare ikke være inde i huset mens børnene er der.. så skal der laves et udendørs hundebur, eller noget i en garage...!!!

ihvertfald her i disse kommuner er reglerne sådan, så mon ikke det gælder i alle dele af landet...

Anmeld

1. februar 2011

Englebassen82

Tut skriver:

Jeg har netop lige kontaktet min Mor som jeg ved søger en Dejlig hund der kan overtage deres gamles plads... Hun afventer nærmere besked fra sin Kæreste om de har tiden til ny hund nu her...

Hvordan er den med andre hunde ??

Anmeld

1. februar 2011

Tut

Englebassen82 skriver:

Jeg har netop lige kontaktet min Mor som jeg ved søger en Dejlig hund der kan overtage deres gamles plads... Hun afventer nærmere besked fra sin Kæreste om de har tiden til ny hund nu her...

Hvordan er den med andre hunde ??

Jeg har lige talt med min venindes mand vedr. hvordan hun er med andre hunde. og han siger at hun er god med andre hunde.

Jeg synes bare hun er rigtig skøn. Hun er SUPER god til børn.

Sidst vi besøgte vores venner, så satte min 1 årige datter sig ved siden af hende, mens hun lå og gnavede i et ben, og min datter tog bare benet fra hende, og hun hverken knurrede eller noget.

Hun er virkelig god som dagen er lang.

Var det ikke fordi vi selv havde fået en hvalp for 3 mdr. siden, så havde vi selv snuppet hende.

Jeg kan sende dig hans nummer, så kan din mor kontakte ham, hvis hun vil ud og hilse på hunden.

Anmeld

6. februar 2011

Romsen

Åh.. hun er da bare en for skønt og dejlig hund.

- men .... 3000kr. har vi desværre ikke.. er prisen fast??

Kan hun være alene hjemme i ca. 7 timer? - vi har en lille hanhun i forevejen som hun skulle kunne være sammen med og 2 skønne drenge som vil elske at lege med hende..

Den lille hanhun er min..(mors hund  og en selskabshund) og min mand savner sådan en stor hund han kan gå til træning med og boltre sig med .. en hund han kan klappe uden den ryger i næste værelse hi hi.. ) - og har snakket meget om hund nr. 2 .. og er faldet pladask for hende her .. kunne der evt. være på tale at man kunne "passe" hende i en weekend for at se om hundene kunne enes?

Anmeld

6. februar 2011

Tut

Romsen skriver:

Åh.. hun er da bare en for skønt og dejlig hund.

- men .... 3000kr. har vi desværre ikke.. er prisen fast??

Kan hun være alene hjemme i ca. 7 timer? - vi har en lille hanhun i forevejen som hun skulle kunne være sammen med og 2 skønne drenge som vil elske at lege med hende..

Den lille hanhun er min..(mors hund  og en selskabshund) og min mand savner sådan en stor hund han kan gå til træning med og boltre sig med .. en hund han kan klappe uden den ryger i næste værelse hi hi.. ) - og har snakket meget om hund nr. 2 .. og er faldet pladask for hende her .. kunne der evt. være på tale at man kunne "passe" hende i en weekend for at se om hundene kunne enes?

Ja prisen er desværre fast, for hun er raceren.

Vi har faktisk besøgt vores venner i dag, og hun er sgu skøn og god som dagen er lang.

Hun er virkelig et kig værd.

Vil du have deres nummer, hvis du har nogle spørgsmål om hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.