når i laver MME???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Står du også og laver en flaske om natten ?? Hvis hun stadig får det ?

Laura får sidste flaske imellem 22-23 og så sover hun til kl. 6-8 stykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura får sidste flaske imellem 22-23 og så sover hun til kl. 6-8 stykker

Holda op .. Hvor er hun bare god !

Anmeld

24. januar 2011

Nalle

noname skriver:

troede jeg ikke man måtte, men det kan jeg så forstå man godt må, der er andre der skriverdet også

Det må man fra 4 måneder.

Når de kan tåle ikke kogt vand osv til deres grød, kan de ligesom også i flasken

Anmeld

24. januar 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Holda op .. Hvor er hun bare god !

Hun sover allerede, så nu må vi se hvor længe mor her får lov til at sove imorgen tidlig

Desværre er hun ikke så god til at spise - hun er 3 mdr. imorgen, og i dag har hun kun drukket 4 flasker. 2 x 200 ml. - 1 x 100 ml. og 120 ml. hertil aften (plus 100 ml. kogt vand)

Anmeld

24. januar 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Hun sover allerede, så nu må vi se hvor længe mor her får lov til at sove imorgen tidlig

Desværre er hun ikke så god til at spise - hun er 3 mdr. imorgen, og i dag har hun kun drukket 4 flasker. 2 x 200 ml. - 1 x 100 ml. og 120 ml. hertil aften (plus 100 ml. kogt vand)

Ej det tror jeg altså er meget normalt .. Det er også ca hvad Oscar får ?

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

noname skriver:

Hej

jeg har tænkt på noget når jeg står og laver MME, og skal prøve at forklare så godt jeg kan.

varmt vand fylder jo mere end koldt vand.

Når man så feks koger vand og hælder på flaske så hælder man jo måske 240ml op og lader det køle lidt ned inden man putter MME i. MEN så er det at vandstanden jo er faldet lidt, fylder man så efter med mere vand???

Jeg kom til at tænke på det i nat da jeg varmede en flaske med 265ml MME. der var 265ml da den blev lavet, men da den var blevet kold i køleskabet var "vandstanden" faldet til omkring mellem 250 og 240ml.... hælder man så mere vand i for at få det op på de 265ml igen, eller varmer man den bare for der var jo 265ml da den blev lavet få timer for inden????

håber i forstår hvad jeg mener????

NOName

Nu har jeg ikk læst alle besvarelse..

Men ville bare sige at når jeg koger vand, så skal jeg feks bruge 180 ml.. men jeg fylder altid op til 200 og stiller i køleskabet.
Herefter når det er afkølet, så har jeg bare hældt af så det passede. For ja vandet fordamper jo

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

Nadia&Daniel skriver:

Det lyder umiddelbart også af rigeligt til en på 3 mdr ?
Min pige får 4 flasker med 200 ml i... og 1-2 gange grød/mos.
Og hun er snart 6 mdr

Jeg fik at vide af SP at hun bare som regel sku ha 750 ml om dagen.. måske din SP har lign tal til en 3 mdrs baby ?

Anmeld

25. januar 2011

Kamilla-m

Nalle skriver:

Nej præcis, det eneste tidspunkt mængden bliver mindre ved mig er når jeg heller det kogende vand i flasken  så kan der godt forsvinde 10-15 ml og det hælder jeg selvfølgelig bare i bagefter, eller gjorder, jeg koger ikke vandet mere, da han snart bliver 8 måneder

hvis du ikke koger det hvad gør du så? .

Anmeld

25. januar 2011

Nalle

MortilMogL skriver:

hvis du ikke koger det hvad gør du så? .

Tager vand fra vandhanen og varmer i micro ovnen?

Anmeld

25. januar 2011

Clisolka

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

....Men for lige at svare på dit spørgsmål, så hælder jeg ikke "ekstra" vand i inden jeg varmer

Hvor lang tid skal flasken varmes i mikroen?

Vi laver altid flasken når den skal bruges, men overvejer at prøve den anden metode af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.