Jeg ønsker mig!!!! Hvad ønsker du dig??? (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Joan ( Smallie )

Ja jeg ønsker mig et job. Det kunne være meget rart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

SussieThyssen skriver:

Jeg ønsker mig en scanner helt vildt meget.
Jeg ved ikke hvorfor, jeg ikke tænkte på det her til jul og fødselsdag, men jeg glemte det simpelthen.
Men jeg ønsker mig altså helt vildt en scanner.

Har du nogle ønsker..ikke de vildt store og urealistiske så som en halv million og en Farrari, men sådan rimeligt overskuelige dagligdags ønsker, der alligevel er en lille smule for dyre til, at man bare går ud og køber det.
Fortæl, fortæl!!!  

Kærligst
Sussie

Jeg har en billigt til salg hvis du stadig mangler

Anmeld

24. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg ønsker mig en skøn overgangsfrakke fra Danefæ i lilla.

...og nå ja, en ny bil ville ikke skade.

Anmeld

24. januar 2011

Malene76

Jeg ønsker mig at ægudtag og ægopsætning i denne uge går strålende.  Men det er jo ret meget uden for min krontrol.  Af mere matrielle goder, så kunne jeg godt tænke mig bil nr. 2 eller nye billeder til stuen med masser af farver på.

MVH Malene

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Tina&Martin skriver:

Nej du har så evig ret  Desværre har han første valg på næsten dyr og han er ikke til små hunde

Kan I så ikke vælge en mellemhund??

Anmeld

24. januar 2011

Sukkerblomst

ønsker mig en ny sofa og et fladsskærm både til stue og soveværelset....

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Rikke&Liam skriver:

Jeg har en billigt til salg hvis du stadig mangler

jeg tror problemet er løst..men 1000 tak..hvor er du bare sød

Anmeld

24. januar 2011

Hasselnødden

SussieThyssen skriver:

Jeg ønsker mig en scanner helt vildt meget.
Jeg ved ikke hvorfor, jeg ikke tænkte på det her til jul og fødselsdag, men jeg glemte det simpelthen.
Men jeg ønsker mig altså helt vildt en scanner.

Har du nogle ønsker..ikke de vildt store og urealistiske så som en halv million og en Farrari, men sådan rimeligt overskuelige dagligdags ønsker, der alligevel er en lille smule for dyre til, at man bare går ud og køber det.
Fortæl, fortæl!!!  

Kærligst
Sussie

Et ordentligt kamera så jeg ikke kun har min mobiltelefon til de mindeværdige millionsvis af øjeblikke  men aner virkeligt ikke hvilket et...  har ikke sat mig ind i det, men heldigt jeg snart har fødselsdag  og så et ønske om at komme til en rigtig fotograf med mand og barn og have taget nogen andre billeder end vores egne private hvor tit en af os mangler i både farver og sort/hvid!

Anmeld

24. januar 2011

Anonym

Lige nu ønsker jeg at der kommer et godt svar fra lægen, da min mellem datter blev  mr scannet inden jul..

Men tror selv at hun også har gigt

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Eiii..da jeg lavede denne her tråd, havde jeg da ikke forestilelt mig den ville blive SÅ populær LOL

Jamen er det ikke dejligt med alle de ønsker??
Nu må vi så samles om, at ønske for hinanden ,at vi også får vores ønsker opfyldt..at de der ønsker job får det, at de der ønsker ny bolig får deres, at de der ønsker kærlighed og et godt helbred får det. Og at alle de gode dagligønsker kommer til jer. Og allermest..at I der ønsker en bebs vil få det.
Det er det, der kaldes at postulere en skabende energi, og det virker, skal jeg hilse og sige

Send en masse gode energier ud for hinanden..for mit lille ønske...det er faktisk blevet opfyldt..jamen er det ikke fantastisk???
Så nu kan jeg også dele mine babybilleder med jer herinde, når altså jeg får scannet dem ind LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.