Jeg ønsker mig!!!! Hvad ønsker du dig??? (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Ox.

En printer lige pt! Uha nu hvor jeg er igang med fagprøve osv, kan jeg virkelig slet slet ikke forstå jeg ikke har investeret i en endnu ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

2babygirls

Åhhh en lille mini hund, meeen Martin er ikke helt med på ideen, så det må blive en ny sofa

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

Jeg ønsker mig en scanner helt vildt meget.
Jeg ved ikke hvorfor, jeg ikke tænkte på det her til jul og fødselsdag, men jeg glemte det simpelthen.
Men jeg ønsker mig altså helt vildt en scanner.

Har du nogle ønsker..ikke de vildt store og urealistiske så som en halv million og en Farrari, men sådan rimeligt overskuelige dagligdags ønsker, der alligevel er en lille smule for dyre til, at man bare går ud og køber det.
Fortæl, fortæl!!!  

Kærligst
Sussie

Altså en scanner, - som sådan en almindelig en man sætter til en computer???

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Jeg ønsker mig at komme ind og se WE WILL ROCK YOU - og er kommet et skridt tættere på, fordi Eirene køber min gamle telefon. Så skal jeg bare finde ud af om husbonni vil med, om han vil spendere en billet til sig selv

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

misslea skriver:

Ja ØØØØØVV!!!!

Men har du evt. snart fødselsdag, så du kan ønske den dér???

Næ..har lige haft, så der er et helt år igen indtil d. 30. dec.

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

Altså en scanner, - som sådan en almindelig en man sætter til en computer???

Ja..så jeg kan scanne alle mine billeder, jeg har liggende i bunker..også af alle dem fra ungerne var små.
Har også en masse liggende fra mine ungers far, som jeg tog vare på da han døde, så mine unger kan få dem når de får plads og Nickolai bliver voksen.

Anmeld

24. januar 2011

Sees

Jeg ønsker at komme ud på den anden side af min depression og angst, meget snart!

Så ønsker jeg mig at min skolegang kommer til at gå, som jeg forstiller mig det.

Så ønsker jeg mig en masse kærlighed og tryghed

Og nåeh jo .. Så ønsker jeg at jeg består min teori og køreprøve, et nyt fjernsyn, en ny lejlighed, en bil og øh .. En motionscykel

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Sees. skriver:

Jeg ønsker at komme ud på den anden side af min depression og angst, meget snart!

Så ønsker jeg mig at min skolegang kommer til at gå, som jeg forstiller mig det.

Så ønsker jeg mig en masse kærlighed og tryghed

Og nåeh jo .. Så ønsker jeg at jeg består min teori og køreprøve, et nyt fjernsyn, en ny lejlighed, en bil og øh .. En motionscykel

Ja..det er jo ehhh..ret beskedent
Jeg håber at du får alle dine fine ønsker opfyldt

Anmeld

24. januar 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Ja..det er jo ehhh..ret beskedent
Jeg håber at du får alle dine fine ønsker opfyldt

Ja, ikk ?
Det er da ikke særlig meget at bede om

Jeg gør hvad jeg kan - Men først, en tur i Lalandia til påske, for at komme lidt væk og koble af. Det glæder jeg mig til!

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

Sees. skriver:

Ja, ikk ?
Det er da ikke særlig meget at bede om

Jeg gør hvad jeg kan - Men først, en tur i Lalandia til påske, for at komme lidt væk og koble af. Det glæder jeg mig til!

Håber på en super tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.