Jeg ønsker mig!!!! Hvad ønsker du dig??? (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

Ja..så jeg kan scanne alle mine billeder, jeg har liggende i bunker..også af alle dem fra ungerne var små.
Har også en masse liggende fra mine ungers far, som jeg tog vare på da han døde, så mine unger kan få dem når de får plads og Nickolai bliver voksen.

høm høm høm. Skriver dig lige en pb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

signe.

Jeg ønsker mig en 2 + 3 sofa i mørkegrå stof, plus et konsolbord fra Hampton i Jysk. og så ønsker jeg mig en HTC mobil!!!

Anmeld

24. januar 2011

A.

Ox. skriver:

En printer lige pt! Uha nu hvor jeg er igang med fagprøve osv, kan jeg virkelig slet slet ikke forstå jeg ikke har investeret i en endnu ...

du låner bare min når du skal i gang med opgave

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Jeg ønsker mig en lækker taske fra Edith og Ella, i shopper modellen så jeg kan bruge den som pusletaske!! Og en lækker uldfrakke ligeledes fra Edith og Ella.. Og en fin ugle puslehynde

Anmeld

24. januar 2011

BulleMulle

Jeg ønsker mig en bebs i maven og bestå min uddannelse med flotte resultater

Anmeld

24. januar 2011

2babygirls

SussieThyssen skriver:

Fordelen ved en sofa er naturligvis, at den hverken skal fodres eller luftes...men til gengæld så er den lidt svær at tage med på tur. 
Men jeg håber da, at du med tiden alligevel vil få en vovse...de er nu så dejlige at have i familiens skød

Nej du har så evig ret  Desværre har han første valg på næsten dyr og han er ikke til små hunde

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

SussieThyssen skriver:

Jeg ønsker mig en scanner helt vildt meget.
Jeg ved ikke hvorfor, jeg ikke tænkte på det her til jul og fødselsdag, men jeg glemte det simpelthen.
Men jeg ønsker mig altså helt vildt en scanner.

Har du nogle ønsker..ikke de vildt store og urealistiske så som en halv million og en Farrari, men sådan rimeligt overskuelige dagligdags ønsker, der alligevel er en lille smule for dyre til, at man bare går ud og køber det.
Fortæl, fortæl!!!  

Kærligst
Sussie

Ønsker mig en ny sofa i sort, så jeg kan få integreret en masse lilla i mit hjem i stedet for rød..

Elsker lilla

Men kan ikk finde pengene for det første og kan ikk finde en så dyb sofa som den vi har nu.

Anmeld

24. januar 2011

SD21

SussieThyssen skriver:

Jeg ønsker mig en scanner helt vildt meget.
Jeg ved ikke hvorfor, jeg ikke tænkte på det her til jul og fødselsdag, men jeg glemte det simpelthen.
Men jeg ønsker mig altså helt vildt en scanner.

Har du nogle ønsker..ikke de vildt store og urealistiske så som en halv million og en Farrari, men sådan rimeligt overskuelige dagligdags ønsker, der alligevel er en lille smule for dyre til, at man bare går ud og køber det.
Fortæl, fortæl!!!  

Kærligst
Sussie

Åh, jeg ønsker mig mange ting !

Jeg ønsker mig fatboy hundepuder - 2 stks. en til hver At få fuget huset om - det er fuld af murebier :s At blive forlovet !  Nye sofaer og det jeg ønsker mig aller allermest - Et nyt KØKKEN ! Det er fra 1940 og er ved at falde fra hinanden

Anmeld

24. januar 2011

MariaJ

Jeg ønsker mig en printer. Jeg er ved at blive gal over aldrig at kunne printe noget ud herhjemme nu hvor billetter og alting altid kommer på email.

Ellers ønsker jeg mig nye gardiner, men jeg gider ikke at sy dem. Jeg ønsker mig nogen der kommer og måler vores vinduer, og kommer tilbage med gardiner.

Anmeld

24. januar 2011

misslea

SussieThyssen skriver:

Næ..har lige haft, så der er et helt år igen indtil d. 30. dec.

øv øv....!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.